رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خبر داد؛

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، میزبان چهارمین همایش ملی تازه‌‌های سلولی و مولکولی می‌شود

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: چهارمین همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نقی شجاع با اعلام اخذ مجوز از دبیرخانه دائمی همایش تازه‌های سلولی و مولکولی از برگزاری چهارمین دوره این همایش ملی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در سال آینده خبر داد.

وی با اعلام خرسندی از میزبانی این همایش، آمادگی این واحد را برای برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس ملی اعلام کرد و آن را گامی مثبت برای نهادینه کردن پژوهش و فناوری در حوزه‌های مختلف علوم زیستی دانست.

مالک میرهاشمی معاون پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی نیز با اشاره به تعامل مثبت میان دبیرخانه دائمی همایش تازه‌های سلولی و مولکولی با واحد رودهن، این فرصت را برای استادان و دانشجویان مغتنم دانست و گفت: امیدوارم تا با همکاری هرچه بهتر استادان و دانشجویان زمینه را برای تحولات علمی مثبت در دانشکده علوم پایه فراهم آوریم.

سعید ذاکر بستان‌آباد رئیس دبیرخانه دائمی این همایش نیز در مراسم اختتامیه دوره سوم با تشکر از زحمات همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در برگزاری سومین دوره این همایش، ابراز امیدواری کرد با توجه به امکانات و سوابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن شاهد برگزاری هرچه با شکوه‌تر این همایش باشیم.

همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی با هدف تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پایه، زیست‌شناسی و گرایش‌های وابسته و با همکاری انجمن‌های فعال زیست‌شناسی و میکروبیولوژی کشور و نظارت استادان برجسته علوم پایه و زیست‌شناسی هر سال برگزار می‌شود. واحد پرند ( اول و دوم) و اردبیل سومین میزبان این همایش بوده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا