آیا واقعا خلبان اردنی آتش زده شده است

image181922آیا واقعا خلبان اردنی آتش زده شده است؟

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی رغم رسانه ای شدن آتش زدن خلبان اردنی توسط داعش، اما وقتی فیلم منتشر شده آنها از این آتش زدن را مشاهده می کنید تنها فکری که به ذهن شما وارد می شود، صحنه ای بسیار اکشن و نزدیک به واقعیت می نماید.

هر چند در یک ملاحظه ی ساده می توان به دروغی بودن این صحنه نیز پی برد.

فیلم منتشر شده به گونه ی سینمایی فیلم برداری شده و در این فیلم طوری وانمود شده است که خلبان اردنی به اشتباه خودش پی برده و در خصوص حکمی که لحظاتی بعد در انتظار اوست هیچ ناراحتی ندارد.

نیروهای داعشی نیز در خرابیهایی ظاهر شده اند که توسط این خلبان به آن روز درآمده است. این بدان معناست که ما از دل خرابیهای تو درآمده ایم و اکنون انتقام کشته های این خرابیها را از تو می گیریم!

در مجموع در تمام این لحظات خلبان اردنی هیچ حرفی نمی زند و کارگردان این سکوت او را نشانه پی بردن او به اشتباه خود به بیننده تحمیل می کند.دستهای خلبان باز ولی لباسها ،آغشته به مواد سوختنی شده است.

در انتها و با آتش زدن مسیری که به قفس منتهی می شود ،خلبان بازهم با دیدن آتش هیچ واکنشی نشان نمی دهد و ناگهان تمام قفس به شکل محو نمایش داده می شود و طوری وانمود می شود که خلبان اردنی در حال سوختن است.

و در پایان لودر حاضر در محل با خرابیهای حاصل از جنگ، قفس خلبان را خاموش می کند.

البته عکسهای منتشر شده چیز دیگری را نشان می دهد که با فیلم منتشر شده همخوانی نداشته و کاری بسیار دقیق از هنر مونتاژ می باشد.

برای دیدن فیلم می توانید بر روی سوزاندن دروغی خلبان اردنی کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا