از دیدن اسامی مشهور در پیامک‌های دریافتی تعجب نکنید

image216975در حالیکه کمتر از یک سال به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده تعطیلات نوروزی بهانه‌ای برای کاندیداهای احتمالی شده تا با ارسال پیام‌های نوروزی نظر آنها را به سمت خود جلب کنند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تحویل سال نو بهانه‌ای مناسب برای افرادی شده که قصد شرکت در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی را دارند.

انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی که در دو دور در اسفند ماه 1394 برگزار خواهد شد در واقع زنگ شمارش معکوس را برای کاندیداتورهای احتمالی  به صدا در آورده تا در فاصله کمتر از یک سال مانده به انتخابات با دادن پیام‌های مناسبتی بویژه در تحویل سال نو، تبلیغات مناسبی برای جلب نظر مردم داشته باشند.

در هر حال تبلیغات غیر رسمی کاندیداهای انتخابات دوره بعدی مجلس، آغاز شده است و کاندیداها هر کدام با روش‌های خاص در صدد ایجاد محبوبیت برای خود هستند. این نحوه تبلیغات غیر رسمی در ایام عید، در استان اردبیل نیز شکل جدی‌تری به خود گرفته و کاندیداهای احتمالی با انواع پیام‌ها، با شهروندان اردبیلی سخن می‌گویند.

هرچند نمایندگان فعلی مجلس نیز پیام‌های تبریکی را به شهروندان ارسال می‌کنند، اما تعداد پیامک کاندیداهای احتمالی غیر نماینده، بیش از نمایندگان فعلی است. چنین شیوه‌ای در بین شهرهای اردبیل و گرمی بیش از سایر شهرهای استان رایج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا