احتمال خیانت مجدد فتنه گران زیاد است

mashhadi abasiنماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: افرادی که در سال ۸۸ در آشوب‌ها حضور داشتند و پشتیبانی کردند و الان در مسئولیت‌های دولتی از ادارات شهرستان‌ها گرفته تا پایتخت نقش زیادی دارند هر آن ممکن است دوباره گول‌خورده و در پی ایجاد فتنه دیگری در کشور باشند و این حضور پر رنگ آنان در دولت به نوعی جایزه دادن به آن‌هاست که بسیار بد و منفور است.

به گزارش تارود حمیدرضا مشهدی‌عباسی امروز، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، در این خصوص اظهار کرد: چند ماهی بعد از اغتشاشات تهران، مردم به نوعی بهت‌زده بودند که بالاخره قرار است، چه اتفاقاتی بیفتد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 از چند سال قبل توسط سه مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای لطمه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود، افزود: به برکت خون حضرت سیدالشهدا (ع) این موضوع در محرم برای مردم روشن شد که هدف فتنه‌گران حکومت و نظام نیست، بلکه آنها به دنبال براندازی دین و اعتقادات مردم کشور هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتفاقاتی که در روز عاشورای حسینی رخ داد، ماهیت آنها را مشخص کرد و با توجه به اینکه مردم شناختی نسبت به این افراد پیدا کردند، وارد میدان شدند و دفاع کردند.

مشهدی‌عباسی با تأکید بر پاسداشت حماسه 9 دی گفت: امام راحل فرمودند که بحث حفظ و نگهداری انقلاب مهم است و حماسه 9 دی همان موضوع نگهداری از انقلاب بود که اتفاق افتاد؛ بعضی‌ها در جریان فتنه 88 بازی سیاسی از سوی دشمن خوردند، نادانی کردند و بهانه به دست آنها دادند.

وی با بیان اینکه امروز باید در بحث هسته‌ای از دشمنان خود امتیاز بگیریم، اضافه کرد: همین فتنه‌گران باعث شدند خیلی از اتفاقاتی که قرار بود در بحث هسته‌ای رخ دهد، صورت ‌نگیرد و خیلی از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بر کشور ما وارد شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز نباید فتنه‌گران جایگاه سیاسی در کشور داشته باشند، تصریح کرد: افرادی از رأفت این نظام سوء‌استفاده کردند و تهمت بزرگی با عنوان تقلب را به جمهوری اسلامی ایران زدند.

مشهدی‌عباسی با بیان اینکه این تهمت علاوه بر نظام به فرهنگیان کشور نیز وارد شد، افزود: چراکه مدیریت بسیاری از انتخابات در استان‌ها و شهرستان‌های کشور بر عهده قشر فرهیخته فرهنگیان بوده است که در آخر اعتراض آنها را نیز به دنبال داشت.

وی ادامه داد: فتنه‌گران خیلی تلاش کردند تا ایران اسلامی را سرنگون کنند ولی در نهایت با انتقاد شدید و حمایت نکردن مردم تهران و شهرستان‌های دیگر کشور روبه‌رو شدند، چراکه مردم ما بصیرت داشتند و متوجه شده بودند که پس از برگزاری 35 انتخابات در طول انقلاب اسلامی، تقلب دیگر معنایی ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با افزایش بصیرت مردم در ایام محرم، حماسه 9 دی به وجود آمد، گفت: ملت ایران همیشه در صحنه‌های مختلف حضور دارند؛ آنها اهداف فتنه‌گران را متوجه شده بودند و سناریو استکبار جهانی در ایران اسلامی را با شکست مواجه کردند.

*برخی نادان در زمین بازی استکبار بازی کردند

مشهدی‌عباسی کارگردانان این سناریو فتنه را سه مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس برشمرد و افزود: برخی در زمین‌ بازی آنها نادانی کردند و نداشتن بصیرت و پختگی سیاسی را می‌توان از مهم‌ترین صفات آنها به کار برد؛ خود استکبار فکر نمی‌کرد که چنین نادان‌هایی پیدا شوند و سناریو نوشته آنها را بازی کنند.

وی اضافه کرد: زمان به سمتی می‌رفت که آمریکا مجبور شده بود تا مسائل هسته‌ای ایران را بپذیرد و با این اتفاقات همه چیز از بین رفت و ضربه‌ای که این نادان‌ها به کشور وارد کردند را باید نسل‌های ‌آینده بدانند که چه کسانی از پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران جلوی پیشرفت کشور را گرفتند، تصریح کرد: قطار توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی با سرعت زیادی در حال حرکت بود که با ضربه عده‌ای نادان جلوی پیشرفت نظام گرفته شد.

مشهدی‌عباسی خاطرنشان کرد: نسل‌های آینده باید بدانند که عده‌ای نادان بودند که به دلیل نپختگی سیاسی، منافع شخصی و برای پوشش شکست انتخاباتی خود، انتخابات کشور را به چالش کشیدند.

*فتنه گرانی که در دولت مسئولیت گرفته اند ممکن است زمینه ساز فتنه دیگر شوند

نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلش شورای اسلامی گفت: مردم عزیز کشورمان به‌طور خودجوش حماسه ای آفریدند که دشمن را به رعب و وحشت انداخت و پروژه عظیمی که دشمنان نظام در ذهن و فکر خود برای به انزوا کشیدن اسلام و نظام اسلامی را داشتند به نابودی و سقوط کشاند.

نماینده مردم دماوند بیان کرد: با قد علم کردن فتنه دین و اعتقادات ما زیر سؤال رفت چرا که سران فتنه عاشورای حسینی را هدف شوم خود قرار داده و قصد براندازی نهضت عاشورا را داشتند اما ملت بیدار ما مانند همیشه توطئه دشمنان خارجی و داخلی را خنثی نمودند.

مشهدی عباسی با اشاره به این که این آشوب و بلوا علاوه بر آن که توهین به مقدسات ما و هتک حرمت رهبر عزیزمان بود گفت: دشمن با اهانت به ابی عبدالله علیه‌السلام غیرت دینی و مذهبی ما را نشانه گرفت و از سویی ضرر و زیان‌های بسیاری بر پیکره اقتصاد ایران وارد آورده و موجب شد تا نظر کشورهای دیگر نسبت به ایران عوض شده و بهانه ای هم به آمریکا داد تا سد تحریم‌ها را محکم تر کند.

وی در ادامه افزود با این تحریکات کشور را به لبه پرتگاه کشاندند و اگر هوشیاری مردم و تدبیر رهبری نبود معلوم نبود که توسط همین افراد چه بلایی بر سر دین و نظام ما آمده بود و اگر هر فردی قصد براندازی نظام را داشته باشد باید محاکمه شده و به مجازات برسد.

نماینده فیروزکوه و دماوند اظهار کرد: ما از قوه قضائیه انتظار داشتیم تا هرچه سریع‌تر برای محاکمه این افراد و مجازات آن‌ها اقدام کند در حالی که نه تنها این اتفاق هنوز نیفتاده بلکه هیچ صحبت و اشاره ای هم به زمان تشکیل دادگاه سران فتنه نشده است.

وی افزود: قوه قضائیه باید با محاکمه این اقراد وضعیت آن‌ها را در اذهان عمومی روشن کند و حداقل با محکوم شدن کسانی که در این موضوع دخالت داشتند پست‌های دولتی از آنان سلب شود و البته قابل ذکر است که شاید برخی از این افراد از طریق مجلس ورودی برای مناصب دولتی دریافت نکردند اما از کانال‌های دیگر به مسئولیت‌هایی گمارده شده‌اند.

مشهدی عباسی گفت: قاعده درستی در این موضوع به این مهمی و حیاتی به کار برده نشده چرا که حاکمیت به طور قاطع با این موضوع برخورد نکرده است در حالی که در زمان وقوع فتنه ارگان‌هایی مانند سازمان امنیتی و وزارت اطلاعات نقش مهمی در سرکوب فتنه داشتند اما اکنون هیچ درخواستی و تقاضایی برای منع به کار گیری افراد فتنه و حامیان آن‌ها ندارند.

مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در پایان گفت: افرادی که در سال ۸۸ در آشوب‌ها حضور داشتند و پشتیبانی کردند و الان در مسئولیت‌های دولتی از ادارات شهرستان‌ها گرفته تا پایتخت نقش زیادی دارند هر آن ممکن است دوباره گول‌خورده و در پی ایجاد فتنه دیگری در کشور باشند و این حضور پر رنگ آنان در دولت به نوعی جایزه دادن به آن‌هاست که بسیار بد و منفور است.

منبع: فارس و زنان خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا