اولین جلسه شورای تربیت بدنی در شهر کیلان سال ۹۲

tarbyat-badaniاولین جلسه شورای تربیت بدنی شهر کیلان با هدف ساماندهی ورزش در شهرهای دماوند و شهر کیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این جلسه با حضور رئیس ادارهٔ ورزش و جوانان، معاون اجرائی سپاه ناحیه دماوند، معاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه دماوند، شهردار شهر کیلان، اعضای شورای اسلامی شهر کیلان، مسول تربیت بدنی شهرداری، فرماندهی حوزه بسیج کیلان، مسئول تربیت بدنی حوزه بسیج کیلان، فرمانده کلانتری ۱۴کیلان سروان کرم ویسی، فرمانده حوزه بسیج خواهران و برادر سردار شهید عظیمی راس ساعت ۱۶ در سالن شهرداری کیلان برگزارشد.

در ابتدای این جلسه فرماندهی حوزه حضرت باقرالعلوم (ع) بسیج کیلان ضمن خوش آمد گویی و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صحبت‌هایی پیرامون مسائل ورزش در شهر کیلان و مشکلات پیش رو پیشنهاداتی را ارائه نمود.

در ادامه جلسه معاونت تربیت بدنی سپاه دماوند ضمن تقدیر از اعضای شورا به خاطر حضورشان و تبریک ماه مبارک اشاره کرد: که شهر کیلان از توانمندی‌های خاصی در خصوص ورزش برخورد دار هست که با توجه به‌شناختی که از کیلان دارم مطمئن هستم در ورزش موفق خواهد بود و در ادامه از برنامه‌های تربیت بدنی خبر دادند.

شهردار شهر کیلان سید جلیل چوبداری از گزارش عملکرد ورزش در شهر کیلان که تا حالا مسابقات دو ومیدانی، موتور سواری، اتومبیل رانی برگزار شده اشاره کردند و از کار‌های عمرانی در خصوص ورزش در آینده خبر دادند.

این جلسه شورای ورزش قرار شد هر دو ماه یکبار صورت بگیرد و قرار شد هر ادارت شهر کیلان یک تیم ورزشی معرفی کنند.

در آخر معاونت تربیت بدنی سپاه دماوند گفت: اهداف جلسهٔ شورای ورزش ساماندهی ورزش در شهرهای دماوند و شهر کیلان هست.

وی در ادامه گفت: برگزاری جلسات با مسئولین شهری به بررسی نقاط ضعف ونقاط قوت ورزش در شهر می‌پردازیم و انتخاب تیم‌ها منتخب و بر‌تر.

این مسئول در پایان تاکید کرد: در این جلسات به بررسی و حل مشکلات و انشاله با تداوم این جلسات انشاله موفق شویم و امیدواریم در آینده تیم‌های خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا