اجرای طرح تعریض و احداث کمربندی سرهار با اعتبار 28 میلیارد تومانی به 14 درصد پیشرفت فیزیکی رسید/ بهره‌برداری از پروژه کمربندی سرهار در سال 96

photo_2016-07-17_08-36-53رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با بیان اینکه پروژه کمربندی سرهار به 14 درصد پیشرفت فیزیکی رسید، گفت: طرح تعریض و احداث کمربندی سرهار با اعتباری بالغ‌بر 280 میلیارد ریال در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

حبیب شعبانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به 14 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه کمربندی سرهار، اظهار کرد: طول محور کمربندی سرهار 8 کیلومتر می‌باشد و میزان اعتبار بالغ بر 28 میلیارد برآورد شده است و به منظور سهولت به جریان ترافیک دماوند-گیلاوند در حال احداث می‌باشد.

وی افزود: همچنبن میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه بالغ‌بر 280 میلیارد ریال برآورد شده است که عملیات طرح تعریض و احداث آن از اسفندماه سال 94 شروع در نیمه دوم سال 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: نقشه طراحی پروژه کمربندی جاده سرهار با تعامل شهرداری شهر دماوند، مسکن راه و شهرسازی و استانداری تهران صورت گرفته است که هزینه‌های این طرح به نسبت بین این سه نهاد تقسیم خواهد شد.

شعبانی در ادامه به ارتباط جاده سرهار به جاده شمال، تصریح کرد: بخشی از ترافیک عبوری امامزاده هاشم (ع) و مشاء به دماوند و از دماوند به اسب چران نیز با اجرای این طرح کاهش می‌یابد.

وی اقدامات عمرانی اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند را با توجه به مصوبات کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان عنوان کرد و گفت: تعریض و احداث جاده کمربندی سرهار، بهسازی محورهای روستایی و ایجاد جاده کمربندی ارتباط تهران به مازندران از جمله طرح‌های عمرانی است که در حال احداث می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا