استاندار تهران خبر داد؛

جان باختن سه نفر و حادثه دیدن 4 خودرو به علت سقوط بهمن در جاده آبعلی/ تجهیزات امدادی ویژه شامل سگ‌های زنده یاب و یک هلی‌کوپتر به منطقه اعزام شده است

استاندار تهران گفت: در بهمن جاده دماوند در منطقه آبعلی 4 خودرو حادثه دیدند که در این حادثه سه نفر جان باخته‌اند و دو نفر نیز نجات پیدا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید حسین هاشمی اظهار کرد: یکی از کشته‌شدگان محمدعلی طلوعی مدیر اداره راه منطقه رودهن و پردیس بود که برای کمک به منطقه اعزام شده بود.

وی به همکاری نزدیک استانداری‌های تهران و مازندران برای کمک به در راه ماندگان اشاره کرد و افزود: همه تلاشمان این بود که در مرحله اول عملیات امداد و نجات به سرعت صورت گیرد و در مرحله بعدی راه‌های مواصلاتی به سرعت بازگشایی شود.

هاشمی تأکید کرد: تجهیزات امدادی ویژه از جمله سگ‌های زنده یاب و یک هلی‌کوپتر امدادی به منطقه اعزام شده است.
وی به بازماندگان حادثه بهمن در منطقه آبعلی تسلیت گفت و افزود: وزیر کشور در منطقه حضور دارد و من نیز به همراه آقای نجار رییس ستاد بحران کشور عازم منطقه هستیم که از نزدیک بر عملیات امدادی نظارت کنیم.

استاندار تهران همچنین به جلسه امروز ستاد بحران استان تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه مصوب شد کوهنوردان ماهر به منطقه اعزام شوند و در عین حال فرمانداران شهرهای فیروزکوه و دماوند با تشکیل ستادهای بحران علاوه بر مدیریت عملیات امدادی در منطقه اخبار و اطلاعات را لحظه به لحظه در اختیار ستاد بحران استان تهران قرار دهند.

وی همچنین از بازگشایی مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: با پلیس راهور و نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا تردد در این مسیرها به صورت کنترل شده صورت گیرد تا علاوه بر جلوگیری از ازدحام در این مسیرها کار امدادرسانی به بهترین شکل انجام شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا