اولین کارگروه مددکاری اجتماعی مرکز سلامت روانی و اجتماعی سراج در دماوند

یک هفته بعد از افتتاح مرکز سراج (سلامت روانی-‌اجتماعی)، اولین کارگروه مددکاری اجتماعی سراج به ریاست فرماندار شهرستان دماوند و حضور دادستان دماوند تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این کارگروه فرماندار و معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، دادستان، شهردار دماوند، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستانهای دماوند و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، مدیر گروه و کارشناس سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه شهید بهشتی ، ریاست اداره بهزیستی و سایر مسئولین شهرستانی حضور داشتند.

طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند بر اهمیت اجرای برنامه سراج تاکید نمودند و ضمن دستور به روسای دستگاه‌ها و دوائر شهرستان بر همراهی با اجرای برنامه سراج، ضرورت تلاش همگانی بر کاهش آسیب‌هاي اجتماعی تاکید داشتند.

سپس دکتر غفارزاده در خصوص هدف از تاسیس مرکز سراج، تشریح برنامه سراج، شرح وظایف اعضا کارگروه و انتظار از دستگاهای مرتبط توضیحاتی ارائه دادند.

در ادامه بندادکرمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند در خصوص ارائه خدمات موثر و شروع به کار مرکز سخنانی بیان داشت: هدف از تاسیس مرکز سلامت روانی-اجتماعی یا همان مراکز سراج، ارائه خدمات سلامت روانی و اجتماعی به عموم مردم به صورت رایگان می‌باشد.

شایان ذکر است هدف از تشکیل کارگروه تشریح برنامه مرکز سراج و بررسی چالش‌های و ارائه راهکارها و پیشنهادات اجرایی می‌باشد.

در این مرکز نیروهای تخصصی شامل روانپزشک، پزشک، روانشناس، مددکار اجتماعی و کاردرمانگر مشغول ارائه خدمات همه روزه به بیماران می‌باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا