تجلیل از معلمان ۱۶ مدرسه در شهر آبسرد به‌ مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به‌ مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید علامه مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم، با هدف تجلیل از مقام شامخ معلمان و کادر آموزش، از مدیران معلمان و کادر آموزش در ۱۶ مدرسه از تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، به‌ مناسبت گرامیداشت روز معلم، مدیریت شهری آبسرد به همراه فروتن رئیس آموزش و پرورش و ابراهیمی از آموزش و پرورش دماوند با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، صفی‌خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد، آقایان همایونفر، مرتضی قلی، یوزباشی، بصیری از مدیران و معلمان ۱۶ مدرسه در شهر آبسرد تقدیر کردند.

جانعلی‌زاده شهردار آبسرد در حاشیه تجلیل از فرهنگیان آبسرد اظهار کرد: از آنجا که معلمان قشر زحمت‌کش و اندیشمند و انسان‌ساز جامعه هستند، بر خود واجب دانستیم در ایامی که متعلق به معلمان عزیز است، از این قشر زحمتکش تقدیر و تجلیل کنیم جانعلی‌زاده افزود، تجلیل از زحمات قشری که همه جامعه به آنها مدیون هستند ودرکلام امیرالمومنین که فرمود: هر کس مرا یک جمله بیاموزد مرا بنده خود ساخته است، چگونه می‌توان به معنای واقعی تجلیل کرد.

وی با اشاره به نقش برجسته معلمان در هدایت و روشنگری پنج جامعه و تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، اضافه کرد: به‌ منظور هم‌افزایی اجتماعی، آئین تجلیل از معلمان و کادر تعلیم و تربیت در شهر آبسرد اجرا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا