اجرای طرح ویژه مقابله با انشعابات غیرمجاز گاز در سطح شهرستان دماوند

طرح ویژه مقابله با انشعابات غیرمجاز گاز در سطح شهرستان دماوند آغاز شد.

محمد گودرزی رئیس اداره گاز شهرستان دماوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: پیرو مصوبات و تأکید ویژه مقامات ارشد شهرستان در ستاد مقابله و پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرستان دماوند اداره گاز ناحیه دماوند با همت عوامل خود و با استفاده از ظرفیت پیمانکاران و سایر شرکت‌های مرتبط، طرح ویژه‌ای را جهت مقابله با پدیده انشعابات غیرمجاز گاز پیاده‌سازی کرده است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی در راستای صیانت از حقوق مشترکین قانونی گاز و به منظور پیشگیری از رشد بی‌رویه ساخت‌وسازهای غیرمجاز، مقرر گردید شرکت گاز استان تهران ضمن پیگیری مداوم این موضوع از مراجع انتظامی و قضایی، با هرنوع تخلفی در این حوزه برخورد قاطع نماید و گزارشات مربوطه را به اطلاع عموم مردم برساند.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند تصریح کرد: لذا از همه همشهریان گرامی تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه مصرف غیرمجاز گاز در شهرهای دماوند، رودهن، آبعلی، آبسرد، کیلان و کلیه‌ روستاهای تابعه، مراتب را سریعا به اداره گاز دماوند گزارش نمایند.

گودرزی گفت: همچنین شماره‌ تماس 02176316800 با داخلی 202، 203، 210، 212 و 100 آماده دریافت گزارشات شبانه‌روزی مردمی در خصوص انشعاب غیرمجاز گاز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا