افتتاح ساختمان اداری جدید امور بهره‌برداری آبفای شهر کیلان

ساختمان اداری جدید امور بهره‌برداری آبفای شهر کیلان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم افتتاحیه فرماندار شهرستان دماوند، امام جماعت، شهردار و سایر مسئولان ادارات شهر کیلان، مدیرعامل، معاونان و مدیران آبفای شرق استان تهران حضور داشتند.

افتتاحیه این ساختمان توسط مادر بزرگوار شهید محمد غفور محسنی انجام گرفت.

جذب اعتبارات در بحث تنش آبی و احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرستان دماوند

رضا طاهرخانی فرماندار شهر دماوند در این مراسم اظهار کرد: خدمات‌رسانی و برطرف کردن نیازهای واقعی مردم از جمله وظایف مسئولان است که بحمدالله در مجموعه آبفای شرق استان تهران به ریاست دکتر محمدی تعامل خوبی بین دستگاه‌های زیرساخت وجود دارد.

وی در ادامه به اهمیت مصرف آب آشامیدنی اشاره کرد و افزود: به خواست خدا اقدامات جهشی خوبی از ابتدای سال جاری در شهرستان دماوند اجرا شده که این امر خود شعار نامگذاری شده امسال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید را پوشش می‌دهد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: با اقدامات مطلوب صورت گرفته از سوی آبفای شرق و جذب اعتبارات در بحث تنش آبی و احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب در سطح این شهرستان این جهش را دوچندان خواهیم کرد و به فرامین حضرت آقا در دولت لبیک می‌گوییم.

رحمت‌اله محمدی مدیر عامل آبفای شرق نیز در این مراسم ضمن قدردانی از فرماندار، معاونان فرمانداری و شهرداران شهر های تابعه شرکت که همواره این شرکت را در اجرای پروژه‌ها حمایت می‌کنند، ابراز داشت: وقتی بستر کار آماده باشد و همدلی و هم‌افزایی بین ادارات وجود داشته باشد خدمات‌رسانی به شهروندان را راحت‌تر می‌کند.

وی در خصوص احداث ساختمان جدید امور آبفای کیلان گفت: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع این ساختمان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با تلاش و پیگیری‌های مهندس موحدی مدیر سابق آبفای کیلان امروز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا