بازدید مدیران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری تهران از مرکز تحقیقات بتن و آسفالت دانشگاه آزاد دماوند

مدیران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری تهران از مرکز تحقیقات بتن و آسفالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این بازدید مهندس مشیری مدیر گروه هماهنگی آزمایشگاه‌های مقیم مناطق شهرداری تهران، امکانات این مرکز را مطلوب ارزیابی و پیشنهاد نمود در صورت طی مراحل آموزشی و اداری لازم جهت اخذ برخی مجوزها، مرکز توانایی همکاری با شهرداری تهران به عنوان دستگاه نظارت مقیم در محل پروژه‌های مورد نظر شهرداری را دارد.

حسن اسداللهی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد دماوند نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص هدف‌گذاری این معاونت جهت حرکت در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور فعالیت‌های پژوهش محور و لزوم ایجاد درآمد از زیرساخت‌های موجود در واحد دماوند، مرکز تحقیقات بتن و آسفالت را یکی از نمونه‌های بارز این موضوع عنوان کرد.

حمیدرضا احمد آقایی رییس مرکز تحقیقات بتن و آسفالت نیز در این دیدار ضمن تشریح امکانات و توانمندی‌های مرکز مذکور گفت: این مرکز با تکیه‌بر دانش فنی و تجربه کارشناسان خود و حمایت مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی ارائه خدمات فنی و آزمایشگاهی در زمینه پروژه‌های راه و ساختمان در نقاط مختلف استان تهران و استان‌های همجوار را دارد.

در این بازدید مهندس صمیمی رییس بخش بتن، مهندس جوادی رییس بخش مصالح ساختمانی، مهندس یزدان دوست مدیر گروه مقاومت مصالح، مدیران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری شهرداری تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا