پاسخ کوبنده امام جمعه دماوند به اظهارات امام جماعت مکه؛عربستان نوکر حلقه به‌گوش رژیم صهیونیستی و آمریکا است

sadati-nasab1امام جمعه موقت دماوند در نماز جمعه این هفته دماوند نسبت به اقدامات وقیحانه عربستان سعودی انتقاد و فعالیت‌های آنها را محکوم کرد.

به گزارش تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدفضل‌الله سادات‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در مسجد جامع این شهر با اشاره به سخنان سخیف امام جماعت یکی از مساجد شهر مکه اظهار داشت: سخنان این امام جماعت بر خلاف حرف‌هایی بوده که آل‌سعود آن‌ها را تکذیب کرده است.

وی افزود: این سخنان نشان می‌دهد که عربستان تا چه اندازه از گروه‌های تکفیری در منطقه حمایت کرده است؛ امام جماعت یکی از مساجد مکه اعلام کرده که عربستان باید با ایران و شیعیان وارد جنگ شود.

امام جمعه موقت دماوند تصریح کرد: امام جماعت مکه در ادامه سخنان وقیحانه خود بیان کرده که عربستان باید از صلاح‌الدین ایوبی الگو گیرد؛ ایوبی کسی بود که مصالحت‌آمیز وارد حلب شد و نقل شده که وی در این شهر 40 هزار شیعه را به شهادت رساند.

سادات‌نسب ادامه داد: صلاح‌الدین ایوبی کسی بود که برای نخستین‌بار بعد از شهادت امام حسین (ع) اعلام کرد که روز عاشور را عید بگیرید و مردمی که از او تبعیت می‌کردند در روز عاشورا لباس نو بر تن می‌کردند و به یکدیگر هدیه می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه امام جماعت مکه گفته که جنگ ما با ایران فرقه‌ای است، گفت: این امام جماعت در ادامه گفته است که جنگ با شیعیان نسبت به یهودیان در اولویت است.

امام جمعه موقت دماوند این سخنان امام جماعت یکی از مساجد مکه را شبیه افسانه دانست و بیان کرد: این امام جماعت به طوری سخن می‌گوید که گویا هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران را فراموش کرده است؛ در این جنگ، عربستان و بیش از 60 کشور حامی حزب بعث بودند.

سادات‌نسب اضافه کرد: در جنگ تحمیلی کشورهای زیادی متعهد شدند و هشت سال با ایران جنگیدند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و اکنون رژیم آل‌سعود برای ما مدعی شده است و ندای «اَنا رجل» سر می‌دهد؛ آنها با حمایت بیش از 60 کشور در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند ایران را از پای در بیاورند و حالا با کدام قدرتی می‌خواهند شیعیان سراسر جهان را از بین ببرند.

وی عربستان سعودی را نوکر حلقه به‌گوش رژیم صهیونیستی و آمریکا برشمرد و افزود: یکی از رسانه‌های آمریکا مدعی شده که آل‌سعود بیش از 16 میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی کمک مالی کرده است؛ عربستان باید بداند که آمریکا به دلارهای نفتی آن چشم دوخته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا