ضیافت افطاری و گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دماوند

به‌ مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی ضیافت افطاری و گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دماوند در مجتمع رفاهی میلاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم که هنرمندان و فرهیختگان شهرستان دماوند حضور داشتند، ابتدا قرآن توسط قاری محترم اسداللهی قرائت شد.

سپس حسین‌زاده معاون فرهنگی حوزه هنری شهرستان‌های استان تهران پیرامون فعالیت حوزه‌های هنری در استان تهران و تشریح برنامه‌های این حوزه در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

در ادامه این مراسم از هنرمند شهرستان آقای فضلی به پاس خدمات هنری تقدیر به‌ عمل آمد.

در ادامه برنامه کارگردان شهرستان محمود ناظری ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهید آوینی را گرامیداشت داشت.

خاطره گویی جانباز و آزاده سرافراز سعید رمضانعلی از ماه رمضان در دوران اسارت، اجرای گروه سرود منتظران مهدی مدرسه امام رضا(ع) و شعرخوانی فرهیختگان از دیگر برنامه‌های متنوع این مراسم بود.

*بزرگترین سرمایه ما در حوزه هنری هنرمندان هستند/ تاکنون 7 دفتر حوزه هنری در شرق و غرب و جنوب غرب استان تهران فعال شده است

حمید حسین‌زاده، معاون فرهنگی حوزه هنری استان تهران در مراسم ضیافت افطاری و گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دماوند اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در کنار شما هستیم و طرح‌ها و ایده‌های ضیافت افطاری و گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دماوند را می شنویم و فضاهای جدیدتری را در حوزه‌های هنری رقم خواهیم زد.

وی افزود: مدیران حوزه هنری استان و دفاتر شهرستان جوان هستند که تاکنون 7 دفتر را در شرق و غرب و جنوب غرب استان تهران فعال کردیم که انشالله در ماه‌های آینده دو دفتر دیگر در شهرستان‌های استان نیز به این دفاتر اضافه می‌کنیم.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان تهران گفت: بزرگترین سرمایه ما در حوزه هنری هنرمندان هستند که پای انقلاب اسلامی و نظام ایستاده‌اند و بدانید که اگر هرچه بودجه اختصاص دهیم ولی فعالیت فرهنگی صورت نگیرد و هنرمندی نباشد و یا اعتقادی به کار فرهنگی نداشته باشد، کار پیش نمی‌رود.

شایان به ذکر است این مراسم به همت حوزه هنری شهرستان دماوند برگزار گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا