امروز کارگر ساختمانی امنیت شغلی ندارد/ تشدید برخورد با کارگران ساختمانی اتباع خارجی در دماوند/ سختی کار بیمه تامین اجتماعی با هدف صیانت از حقوق کارگران ساختمانی مورد توجه قرار گیرد

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی شهرستان دماوند با بیان اینکه امروز کارگر ساختمانی امنیت شغلی ندارد، گفت: برخورد با کارگران ساختمانی اتباع خارجی در دماوند تشدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، محمدامین خدایاری در آیین گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر شهرستان دماوند اظهار داشت: عزت نفس کارگران موجب شد تا با وجود مشکلات به کار خود ادامه دهد و پول حلال برای خود و خانواده تامین کند و وظیفه ما مسئولان هست که باید به مشکلات آنان را مرتفع کنیم.

وی افزود: از کارگران متخصص ایرانی در کارهای ساختمانی استفاده کنیم تا کیفیت ساختمان‌ها بالا رود که عمدتا می‌بینیم از کارگر اتباع خارجی غیر متخصص استفاده می‌شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی شهرستان دماوند گفت: امروز کارگر ساختمانی امنیت شغلی ندارد که وظیفه ماست که به این مهم توجه و با حضور کارگران ساختمانی اتباع خارجی برخورد کنیم که خوشبختانه در این خصوص حساسیت‌ها زیاد شده که برخورد صورت می‌گیرد.

خدایاری تصریح کرد: موضوع سختی کار بیمه تامین اجتماعی با هدف صیانت از حقوق شماست چراکه عده‌ای از این بیمه برخوردار بودند که حقشان نبوده و از این مزایا بهره‌مند شدند در حالی که حق شما است و سازمان تامین اجتماعی نیز از حقوق شما حمایت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا