ضرورت پرداختن به موضوع فیبر نوری در راستای اجرای انتخابات الکترونیک در شهرستان دماوند/ کار آفرینی موتور محرک اقتصادی جامعه است

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند از ضرورت پرداختن به موضوع فیبر نوری در راستای اجرای انتخابات الکترونیک در این شهرستان خبر داد و گفت: کار آفرینی موتور محرک اقتصادی جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در بازدید از روستاهای هویر، دهنار، مومج، لی‌پشت، یهر و کهنک از توابع بخش مرکزی دماوند جهت بررسی مشکلات اهالی اظهار داشت: با توجه به دو انتخابات مهم پیش رو، پرداختن به موضوع فیبر نوری در جهت اجرای انتخابات الکترونیک از ضروریات است.

وی افزود: در خصوص بحث مسکن و جوانان، برخی از روستاها پیش قدم هستند و در این راستا از سایر شوراها و دهیاران تقاضا داریم که به پیگیری موضوع بپردازند؛ چرا که دهیاران به عنوان خادمان مردم هستند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت: محرومیت روستاها با توجه به نزدیکی به تهران، دل انسان را به درد می‌آورد.

جهانشاهی تصریح کرد: پرداختن به کسب و کار و فراهم نمودن زمینه اشتغال جوانان در روستاها مهاجرت معکوس را در پی دارد.

وی گفت: کارآفرینی به عنوان موتور محرک توسعه اقتصادی جامعه است، باید ظرفیت‌های شهرستان شناسایی شود تا از آن استفاده کنیم، چرا که هر منطقه ظرفیت خاص خود را دارد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: شوراها و دهیاری‌ها باید به عنوان نمایندگان مردم موضوعات را پیگیری کنند و از محل ارزش افزوده با اولویت‌بندی موارد را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا