فرماندار شهرستان دماوند:

تخصیص زمین مسکن جوانان روستای جورد بخش رودهن در دست بررسی است/ فاز دوم آسفالت راه ۳ روستای شمالی بخش رودهن طی چند روز آینده عملیاتی خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اينکه تخصیص زمین مسکن جوانان روستای جورد بخش رودهن در دست بررسی است، گفت: فاز دوم آسفالت راه ۳ روستای شمالی بخش رودهن طی چند روز آینده عملیاتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روز سه‌شنبه سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، امیری بخشدار رودهن، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان، با حضور در روستای جورد به بررسی مشکلات این روستا پرداختند.

در این نشست پس از بیان مشکلات روستای جورد توسط شورای این روستا، مسئولان شهرستان دماوند به بررسی موضوعات پرداختند.

از جمله مشکلات مطرح شده در این بازدید شامل آب شرب روستا، ایجاد مجتمع دامداری، مسکن جوانان و حفظ منابع طبیعی و مراتع این روستا بود که توسط مسئولین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند در جلسه بررسی مشکلات روستای جورد با اشاره به اینکه مطالبات اهالی این روستا متاسفانه چند سال است که بر زمین مانده است افزود:به دلیل عدم پیگیری و کم توجهی در گذشته برخی از مسائل مطرح شده، چندین سال است که بر زمین مانده است و باید با پیگیری های مستمر توسط مسئولین مربوطه این مشکلات رفع گردد و در این راستا مسئولین باید شخصا مشکلات مردم را پیگیری کنند.

وی افزود: در بحث مسکن جوانان نیز در سالهای تصدی اینجانب به عنوان بخشدار رودهن پیگیری هایی انجام شد اما بعد از آن، این طرح نیز مسکوت ماند و هیچ پیگیری در این زمینه انجام نشده است که در این راستا نحوه تخصیص زمین جوانان نیز در دست بررسی است.

رضا طاهرخانی با اشاره به اینکه طعم شیرین خدمت، نتیجه قطعی مدیریت انقلابی در دولت مردمی سیزدهم است افزود:با تلاش جهادی و انقلابی مسئولان، مطالبات اهالی شهرستان دماوند یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است وعده های داده شده به مردم در حال به ثمر رسیدن می باشد و مردم باید طعم شیرین خدمت را در دولت آیت الله رئیسی حس کنند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه خدمات دولت برای اقشار اسیب پذیر مضاعف است خاطر نشان کرد: اساس کار دولت مردمی سیزدهم خدمت رسانی به مردم کشور به ویژه اقشار آسیب پذیر می باشد و در این راه باید تمامی مسئولان در پیگیری های مردم و رفع کاستی ها پیش قدم باشند.

طاهرخانی در پایان گفت: در جلسه روز گذشته اینجانب و نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان برنامه ریزی استان تهران زیر سازی و آسفالت کلی راه سه روستای شمالی بخش رودهن مورد ‌پیگیری قرار گرفت  و در این راستا که فاز اول آن عملیاتی شده است و در فاز دوم هم با حمایت های استاندار محترم تهران تا چند روز آینده عملیاتی خواهد شد و همچنین در تخصیص قیر یارانه ای نیز پیگیری هایی انجام شده است.

لازم به ذکر است با توجه به مطالبات اهالی روستا مبنی بر اضافه شدن گشت های انتظامی به ویژه در روزهای پایانی هفته، دستورات لازم در این خصوص توسط فرماندار شهرستان دماوند صادر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا