نمایشگاه دستاورد‌های توان‌خواهان دماوند گشایش یافت

نمایشگاه دستاورد‌های توان‌خواهان دماوندی به مناسبت هفته دولت گشایش یافت.3232

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مؤسسه پویش مهر دماوند به صورت رسمی با حضور مؤسسان آن و خیران نیک‌اندیش شهرستان دماوند افتتاح شد.

در این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌های هنری معلولان شهرستان دماوند در زمینه‌های معرق با چوب، گلیم‌بافی و… نیز برای شهروندان برپا شد.

مؤسس مؤسسه پویش مهر شهرستان دماوند در این مراسم با اشاره به حضور خیران در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: خیران در تمام زمینه‌ها حضور خوبی داشته‌اند و لازم است قدردان زحمات این افراد باشیم.

حمیدرضا مشهدی‌عباسی افزود: برای مؤسسه پویش مهر شهرستان دماوند و فعالیت توان‌خواهان، افراد و بانوان بسیاری زحمت کشیده‌اند تا این مؤسسه بتواند به‌خوبی فعالیت کند و فضای مناسبی را برای توان‌خواهان داشته باشد.

وی گفت: شهرستان دماوند تاکنون شاهد حضور خیران در راستای احداث مدارس و فضای درمانی و سلامت بوده‌ است.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس اسلامی بیان کرد: پیگیری‌های بسیاری صورت گرفت تا مجوزهای لازم برای شکل‌گیری مؤسسه پویش مهر شهرستان دماوند دریافت شود.

مشهدی‌عباسی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری دماوند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و خیران تلاش‌های بسیاری کرده‌اند تا مؤسسه پویش مهر این شهرستان برای توان‌خواهان شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با تأسیس مؤسسه پویش مهر شهرستان دماوند، فضایی برای خانواده‌ها ایجاد شد تا توان‌خواهان در طول هفته روزهایی را در این مؤسسه حضور داشته باشند و فضای متفاوتی را تجربه کنند.
photo_2016-08-25_13-11-25

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا