اعزام 1600 دماوندی به حرم مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه دماوند  اظهار داشت: محبتی که بین مردم و امام امت برقرار شده ­است، منشاء الهی دارد.

shirazi

به گزارش تارود، فرمانده سپاه دماوند در جمع خبرنگاران در حاشیه اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد حضور چشمگیر مردم و بخصوص نسل جوان در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) هستیم.

سرگرد مهدی شیرازی ادامه داد: در این روز ملت ایران برای زیارت مرقد منور ایشان و تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری به‌عنوان سکاندار انقلاب اسلامی بعد از ارتحال جانگداز امام خمینی(ره)، راهی حرم آن امام هستند و این نعمت الهی جای تقدیر، تشکر از مردم ونیز جای شکرگزاری به بارگاه الهی را دارد.

وی با اشاره به محدودیت در اعزام­ به حرم مطهر امام(ره) افزود: گروهی از مشتاقان و مردم به علت محدود بودن سرویس­ها و امکانات جهت شرکت در این مراسم نتوانستند اعزام شوند و برای انتقال زائران به مرقد مطهر امام متأسفانه شرمنده بخشی از مردم ولایتمدار شهرستان دماوند شدیم و نتوانستیم تمامی علاقه‌مندان به حضور در مراسم سالروز ارتحال امام امت را برای این مراسم باعظمت و نورانی اعزام کنیم.

شیرازی تأکید کرد: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم نیازهای مردم عزیز شهرستان و درخواستشان را اجابت کنیم و مشتاقان بیشتری را برای زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری(مدظله) اعزام کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دماوند در خصوص حضور پرشور و چشمگیر جوانان در اعزام به بارگاه مرقد مطهر امام(ره) نیز اظهار داشت: عشق به امام امت در حقیقت عشقی معنوی و الهی است و عشق به‌حق و حقیقت بی‌انتهاست و محبت مردم به امام و اهمیت جایگاه ولایت در نظر مردم عدد و رقم دنیایی ندارد و علاقه به امام خمینی و جمهوری اسلامی در افکار عمومی ملت‌ها به‌ویژه ملت‌های مسلمان، واقعیتی مهم و انکارناپذیر است.

این مقام مسئول در شهرستان دماوند افزود: منشأ آن محبتی که بین مردم و امام امت برقرارشده ­است، تماماً الهی است و باید تلاش کنیم تا این محبت‌ها که از صدر اسلام با وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) شروع شده به زودی زود به ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) منتهی شود.

وی حضور مردم در مناسبت­ ها و پیامدهای انقلاب را از همان سال­های آغازین انقلاب تا به امروز پرشور دانست و افزود: این حضور به معنای یک امر معمولی و عادی برای انقلاب اسلامی ایران نیست؛ زیرا انقلاب همچنان ادامه دارد و حضور در هر مراسمی در هر برهه زمانی از انقلاب نشان از پیامی خاص به دشمنان مستکبر دارد.

شیرازی تصریح کرد: دشمنان انقلاب مدام این پیام را مشاهده می‌کنند و از طرق گوناگون برای مبارزه با آن برنامه­ ریزی می­کنند و بودجه ­های کلان را چه در قالب انواع شبکه ­های فارسی زبان ماهواره‌ای و اینترنتی و چه ورود محصولاتی که با زیرکی خاص اهداف مورد نظرشان را تبلیغ می­کند سعی در منزوی کردن امام و اندیشه و راه امام دارند که به فضل خدا در این راه هرگز موفق نخواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دماوند اظهار کرد: دشمنان با صرف هزینه ­های بالا، هراز چند گاهی با این تخیل روبرو می­ شوند که هزینه ­هایشان به ثمر نشسته است و می­گویند که امسال دیگر سال آخر انقلاب است؛ اما به فضل خدا و در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و با همراهی امت ولایتمدار، آگاه و فرصت شناس ایران ۳۶ سال است که این نظام به راه خودش ادامه می­دهد و انشاالله این پرچم مقدس به دست صاحب اصلی‌ آن یعنی حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) سپرده خواهد شد.

وی در پایان گفت: امروز یکهزار و ششصد نفر از مردم شهرستان دماوند در قالب دسته‌های عزاداری برای زیارت و تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) عازم مرقد مطهر ایشان می ­شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا