نماهنگ سرزمین با شکوه؛ حاصل تلاش گروهی از هنرمندان شهرستان دماوند

مراحل تولید نماهنگ «سرزمین با شکوه» به کارگردانی مهرداد مختاری زاده پایان یافت و این اثر آماده نمایش شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، غلامرضا عبداله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند در گفت و گویی اظهار داشت؛ نماهنگ « سرزمین با شکوه » با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰0به کارگردانی مهرداد مختاری زاده و با همکاری انجمن های فرهنگی هنری شهرستان دماوند تهیه و تولید گردیده است.

عبدالله بیگی با اشاره به این که نمآهنگ « سرزمین با شکوه » با نگاهی نو و متفاوت نسبت به مشارکت و همدلی مردم در آبادانی کشور می باشد بیان داشت؛ در این نماهنگ دستانی را می بینید که میتوانند با کمک همدیگر در تعیین سرنوشت کشور و علی الخصوص در آبادانی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند در ادامه از تلاش کانون بسیج هنرمندان دماوند، انجمن هنرهای نمایشی دماوند، استودیو کژال و انجمن سینمای جوانان شعبه دماوند قدردانی نمود. عوامل این نماهنگ عبارتند از آقایان مهرداد مختاری زاده، حسین ناصری، مجید فتاحی سیاوش حسینی، سید رضا موسوی، قاسم میرزاکریمی، وحید اکبری، مرتضی محتشم، علی امینی و خانم سمانه حضوری

شایان ذکر است مهرداد مختاری زاده متولد 1351 فارغ التحصیل کارگردانی سینما است که از سوابق وی می توان به مدیریت برنامه کودکان و نوجوانان مرکز صدا و سیمای ایلام، ساخت فیلم 35 میلیمتری «خاطره» و ساخت چندین فیلم داستانی و کوتاه اشاره نمود.

همچنین آثار مختاری زاده شامل عکس و فیلم در نمایشگاه ها و جشنواره های داخلی و خارجی به نمایش درآمده و برنده جوایز متعددی گردیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا