حکم توقیف اموال دو نفر از مدیران اسبق یکی از تعاونی‌های مسکن مهر مهرآباد بخش رودهن صادر شد!

حکم توقیف اموال دو نفر از مدیران اسبق یکی از تعاونی‌های مسکن مهر مهرآباد بخش رودهن صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، براساس اخبار واصله رسیده از یک فرد آگاه حکم توقیف اموال و حساب‌های بانکی دو نفر از مدیران اسبق یکی از تعاونی های مسکن مهر مهرآباد صادر شده است که در این حکم هر کدام از این اشخاص به پرداخت 65 میلیارد ریال و در مجموع 130 میلیارد ریال محکوم شد اند.

طی پیگیری و مصاحبه خبرنگار پایگاه خبری تارود با خدایاری، مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند ضمن تائید این خبر اعلام کرد: بله خوشبختانه با اقتدار دستگاه قضایی این حکم صادر شده است و این مدیران همان مدیرانی هستند که روزهای اول حضورم در شهرستان به دستور فرماندار محترم شهرستان دماوند برای بازستانی حقوق از دست رفته مردم در برخی از این تعاونی‌ها ایشان را از سمت خود عزل کرده و مدیران انتصابی توسط اداره تعاون برای این تعاونی منصوب نمودیم و جملگی هیات مدیره به مرجع قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان معرفی شدند.

وی افزود: اواخر سال 1402 یک حکم مبنی بر بازپس‌گیری زمین تصرف شده ایشان صادر شد و توسط دستگاه قضایی بخش رودهن به بیت المال بازگشت.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: موضوعات دیگر را از طریق اتحادیه تعاونی های مسکن شهرستان دماوند پیگیری کردیم که حکم جدید صادره به همین سبب بوده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: موارد دیگر تخلفات ایشان و برخی دیگر از تعاونی ها در دست پیگیری هست که انشالله به محض حصول نتیجه به استحضار مردم شریف و صبور شهرستان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا