سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در دماوند و رودهن

در سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و هم‌دلی بیش از یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در دماوند و رودهن تهیه و توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ظهر امروز بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند و رودهن در سالروز فتح خرمشهر و در آستانه عید‌سعید‌فطر بیش از یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی را تهیه و آماده توزیع کردند.

روح الله عرب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند با تبریک این ایام، اظهار کرد: سومین مرحله از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و هم‌دلی در سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر و در آستانه عید‌سعید‌فطر در سطح شهرستان دماوند به خصوص در بخش رودهن اجرا شد.

وی افزود: در این مرحله با همت خیران و بسیجیان تعداد یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی آماده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند با اشاره به این که ارزش ریالی این بسته‌ها بیش از ۳میلیون ریال است، تصریح کرد: این اقلام در سطح شهرستان دماوند و با محوریت پایگاه‌های بسیج برای افرادی که تحت درمان ویروس کرونا هستند و آسیب جدی دیده‌اند، تدارک دیده شده است.

*تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰بسته معیشتی توسط سپاه رودهن

صالح پاوندی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش رودهن نیز ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و تبریک عیدسعیدفطر در این خصوص اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای انجام کمک مؤمنانه و یاری‌رساندن به نیازمندان، بیش از ۲۰۰بسته معیشتی غذایی و بهداشتی تهیه و توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این بسته‌ها توسط خیران آماده و در کمترین زمان توسط پایگاه‌های بسیج در سطح بخش رودهن به دست افراد نیازمند و افراد آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش رودهن به محتوای این بسته‌ها اشاره و بیان‌کرد: در هر یک از بسته‌های معیشتی که به دو قسمت غذایی و بهداشتی تقسیم شده‌است چند اقلام اساسی، شامل گوشت‌های قرمز و سفید، برنج، ماکارانی، تن ماهی، مایع ضدعفونی‌کننده دست و ماسک بهداشتی قرار گرفته‌است.

پاوندی اضافه کرد: امیدواریم با رفع این بیماری از جوامع اسلامی و انسانی هیچ فردی نیاز به کمک نداشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا