فرماندار شهرستان دماوند:

تامین فضاهای بیشتر با هدف افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در شهرستان دماوند/ کیت‌های تست کرونا در دماوند باید توسط شهرداری‌ها تامین هزینه شوند/ تعطیلی برخی از اماکن ورزشی در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از تامین فضاهای بیشتر با هدف افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در ایت شهرستان خبر داد و گفت: کیت‌های تست کرونا در دماوند باید توسط شهرداری‌ها تامین هزینه شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان دماوند اظهار داشت: مهمترین موضوع، افزایش سرعت واکسیناسیون است که این اتفاق در شهرستان دماوند رخ داده و روزانه بیش از هزار نفر در این شهرستان واکسینه می‌شوند.

وی افزود: ما به دنبال تامین فضاهای بیشتر با هدف افزایش سرعت واکسیناسیون و تامین امنیت مردم هستیم، در این راستا دو سالن ورزشی در شهر رودهن و دماوند در نظر گرفته شده تا با تجهیز آنها توسط شهرداری‌ها، شهروندان با سرعت بیشتری واکسینه شوند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: برخی نیازها از سوی استان برای شهرستان ما تهیه و تأمین نشده که به نظر می‌رسد مربوط به کمبودهای کشوری است، اما نباید زمان را از دست دهیم، چرا که سلامت مردم در بالاترین جایگاه قرار دارد.

حیدری تصریح کرد: بر این اساس کیت‌های تست کرونا و سایر تجهیزات باید توسط شبکه بهداشت و درمان اعلام و خریداری شود و تامین هزینه آن بر عهده شهرداری‌ها خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌ها، برخی از اماکن ورزشی تعطیل خواهند بود و برخی شرایطی دارند که می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اما نظارت بر آنها بر عهده اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: محدودیت تردد و خروج از استان تهران از روز گذشته با همکاری ناجا و پلیس راه اجرایی شده و پشتیبانی‌هایی از طریق شهرداری آبعلی نیز صورت گرفته است؛ همه مدیران باید با تمام توان در کنار یکدیگر و سایر مجموعه‌ها باشند تا مشکلات با سرعت بیشتری حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا