کمبود فضای آموزشی از مشکلات کانون پرورش و فکری دماوند

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دماوندگفت: کمبود فضای آموزشی برای کودکان و نوجوانان از جمله مشکلات کانون پرورش و فکری دماوند است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، صدیقه اشراف‌اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دماوند در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری اظهار کرد: این کانون هر سال برنامه‌هایی در سه زمینه هنری، فرهنگی و ادبی برای گروه سنی هفت تا 17 سال را پیش‌بینی می‌کند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دماوند 2 هزار عضو فعال دارد، ادامه داد: کلاس‌های نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی، ظریف‌کاری، معرق‌، عکاسی، رباتیک و … از دیگر برنامه‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان در سطوح فرهنگی و ادبی برگزار می‌شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دماوند با اشاره به اینکه هر سال موضوع خاصی در این کانون مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: امسال موضوع حفظ محیط زیست را در دو بخش زباله و آب بررسی می‌کنیم.

اشراف‌اسلامی با بیان اینکه داشتن برنامه‌ریزی یکی از موضوع‌های مهمی است که در پیش‌برد اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دماوند مؤثر به حساب می‌آید، بیان کرد: این برنامه‌ها بر اساس نیازسنجی که از کودکان و نوجوانان و والدین آنها صورت می‌گیرد، تبیین می‌شود.

وی نبود فضای کافی برای کودکان و نوجوانان را یکی از دغدغه‌های اساسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دماوند برشمرد و افزود: هماهنگ نبودن برنامه نهادهای فرهنگی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دماوند، از دیگر مشکلات ما بوده که باعث کاهش هدفمندی برنامه‌های این کانون می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا