راه‌اندازی ۲ دهیاری‌ تازه تأسیس در روستاهای دهنار و هویر بخش مرکزی دماوند

مسئول امور دهیاری‌های بخش مرکزی دماوند از راه‌اندازی دو دهیاری‌ تازه تأسیس روستاهای دهنار و هویر واقع در دهستان ابرشیوه خبر داد.

محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: مجوز تأسیس دهیاری‌ روستاهای دهنار و هویر واقع در دهستان ابرشیوه بخش مرکزی دماوند، توسط وزارت کشور ابلاغ شده و در مرداد ماه سال ۹۵ با معرفی دهیار در این دو روستا مشغول به فعالیت شدند.

وی با اشاره به اهمیت نقش روستاها در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: بخش مرکزی دماوند از نظر موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی، دارای پتانسیل‌های قابل توجهی است و شکوفایی آن، مستلزم شناسایی دقیق نیروهای بالقوه، برنامه‌ریزی، همکاری و تلاش مضاعف است.

مسئول امور دهیاری‌های بخش مرکزی دماوند خاطرنشان کرد: روستاهای دهنار و هویر، قابلیت‌های فراوانی به ویژه در بخش صنعت کشاورزی، جاذبه‌های گردشگری، توریست و صنایع‌دستی دارد.

حیدری تأکید کرد: امیدواریم که تأسیس دهیاری در این دو روستا، نقطه عطفی برای توسعه و پیشرفت آنان باشد و با تدوین برنامه‌ها در بازه‌های زمانی مشخص، شاهد مهاجرت و برگشت مردم از شهر به روستاها باشیم.

وی ضمن تشریح نقش و وظایف دهیاری در روستاها با تاکید بر اهتمام ویژه از سوی دهیاری‌ها در اجرای دقیق قوانین و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، خواستار همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز منطقه در جهت رفع مشکلات و پیشرفت روستاها شد.

photo_2016-09-07_11-40-27photo_2016-09-07_11-40-35

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا