رسیدگی نهایی به مشکلات شهرک صنعتی شماره 2 دماوند با حضور مسئولان استانی در جلسات آتی

Pic_Damavand_789معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه حمایت از تولید بخش تولید در این شهرستان دماوند نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی است، گفت: رسیدگی نهایی به مشکلات شهرک صنعتی شماره 2 دماوند با حضور مسئولان استانی در جلسات آتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست کارگروه صنعت و معدن که به منظور رفع موانع تولید برگزار شد، اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی هر یک از دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند هرگونه برخورد قانونی در وصول مطالبات را با فرمانداری شهرستان هماهنگ کنند.

وی افزود: این مصوبه در جلسات گذشته کارگروه تصویب شده و همه دستگاه‌ها موظف به رعایت آن هستند تا در چرخه تولید در شهرستان با کمترین مشکل مواجه شویم.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تعامل بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و واحدهای تولیدی، تصریح کرد: نگاه ما حمایت از تولید کنندگان است که با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و با تعامل بین دستگاه‌ها می‌توان هم حمایت از تولید را انجام داد و هم مطالبات دستگاه‌ها اجرایی را وصول کرد.

صفری همچنین از پیگیری موضوع شهرک صنعتی شماره 2 دماوند خبر داد و گفت: به منظور رسیدگی نهایی به این موضوع قرار است جلسه‌ای با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران استانی در محل فرمانداری دماوند برگزار گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا