مشکلات محله کوهان با حضور مسئولین بررسی شد

مشکلات محله کوهان از محلات شهر کیلان با حضور فرماندار، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان دماوند بررسی شد.

kohan1

به گزارش تارود، ناصر محمودی فرد فرماندار  شهرستان دماوند با اشاره به مشکل آب آشامیدنی به عنوان معضل بخش گسترده ای از مردم منطقه افزود: تلاشهای خوبی در این زمینه صورت گرفته که در 10 سال گذشته نظیر آن کمتر وجود داشته و با کمک شهرداری کیلان در راستای بهسازی، لوله گذاری و حفر چاه اقدامات خوبی انجام شده که در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

وی در ادامه از جلسات متعدد مسئولان عمرانی استان های سمنان و تهران به منظور بهسازی جاده کیلان، ساران، ایوانکی خبر داد و بیان داشت: با گسترش و بهسازی این مسیر گام بلندی در جهت توسعه شهر کیلان و حومه آن برداشته خواهد شد.

فرماندار دماوند تصریح کرد: در دنیای امروز پیشرفت و توسعه در سایه گسترش فضاهای گردشگری صورت می پذیرد و با توجه به اینکه کیلان منطقه ای با استعدادهای بی شمار در این زمینه ، باید زیرساختهای گردشگری در آن گسترش یابد و مردم با آغوش باز از گرشگران استقبال کنند تا از این ظرفیت در جهت رشد و توسعه منطقه بهره گیری شود.

وی سیاست اصلی دولت تدبیر و امید را در موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز، برخورد قانونی با تخلفات عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع معظل اصلی ما در حریم شهرها و روستاها است که مشکلات پیرامونی همچون مشکل آب آشامیدنی را به همراه دارد و ما به شدت با این موضوع برخورد می کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند راجع به موضوعات مطرح شده در زمینه موقوفات کوهان و آرامستان این منطقه گفت: مسائل با رئیس اداره اوقاف شهرستان در جلسه ای مطرح شده و قرار است نمایندگان محله کوهان با مراجعه به این اداره موضوعات را مطرح کنند و اداره اوقاف نیز اعلام آمادگی نموده تا مشکلات را مرتفع نماید.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا