مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به کار خود پایان داد

مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به مناسبت روز دانشجو به کار خود پایان داد. تیم دانشگاه A مقام اول و پیوند و دانشگاه B به ترتیب مقام دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

 به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با توجه به خواسته مقام معظم رهبری از جوانان «تحصیل، تهذیب، ورزش» اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش دانشجویی برگزار می‌شود چراکه در کنار تحصیل، ورزش ضروری و ثمره آن شور و نشاط است.

محمد چلاجور در فینال مسابقات روز دانشجو این دانشگاه با تبریک به تیم‌های قهرمان گفت: دانشجویان و جوانان از سرمایه‌های این نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و دانشگاه‌ها در پرورش روحیه علمی و ورزشی آنان تلاش می‌کنند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز با قدردانی از زحمات رئیس و مسئولان واحد از کمک‌های همه‌جانبه در برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان این دانشگاه گفت: این مسابقات با شرکت ۹ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی و ۵ تیمی با حضور ۱۰۰ نفر ورزشکار و کادر فنی برگزار شد و در دیدار نهایی این مسابقات تیم دانشجویی دانشگاه A مقابل حریف خود تیم دانشجویی B توانست با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی برسد.

کورش حنیفی افزود: به این ترتیب تیم دانشگاه A مقام اول و تیم‌های پیوند و دانشگاه B به ترتیب مقام دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را حفظ روحیه شادابی و نشاط در بین دانشجویان و کشف استعدادهای برتر دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن امکانات خوبی در حوزه تربیت‌بدنی شامل سالن ورزشی، وسایل و تجهیزات استاندارد و استادان مجرب دارد که این عوامل زمینه مناسبی را برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در این واحد فراهم کرده است.

شایان به ذکر است میلاد نوربخش، داود نامور، علی رحمتی، مهرداد احمدی، سهراب باطن، پوریا کمالی پور آزاد، آرمان کریمی و علیرضا خدادادی، مربی کامران صبوریان از بازیکنان تیم اول دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این مسابقات دانشجویی بودند.

1483779026-img-5157 1483779053-img-5085 1483779074-img-5369

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا