تدوین بانک جامع اطلاعات دماوند توسط فرمانداری

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان دماوند در اولین جلسه جذب سرمایه گذاری شهرستان دماوند از تدوین بانک جامع اطلاعات شهرستان توسط فرمانداری خبر داد.

sarmayeh2به گزارش تارود، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان دماوند در این جلسه گفت: موضوع این جلسه از طرف معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري تهران ابلاغ شده که شهرستان را ملزم ساخته تا ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان در حوزه های مختلف را شناسایی و معرفی نمایند.
مجید صفری با اشاره به دیگر کارگروه ها همچون شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری دماوند و یا کارگروه سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: این کارگروه ها در حوزه کاری خود به جذب سرمایه گذاری می پردازند اما هدف این کارگروه جذب خدمات سرمایه گذاری و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و هماهنگی دستگاه ها در معرفی قابلیتها و جذب سرمایه گذاران است.

وی مهمترین عامل تشویق و رغبت سرمایه گذاران برای حضور در شهرستان را وجود اطلاعات کامل از ظرفیتها، قابلیت ها و اولویت های شهرستان است و وجود این اطلاعات برای کسی که می خواهد در شهرستان سرمایه گذاری انجام دهد بسیار مهم خواهد بود چرا که در پایان سال می تواند سرمایه خود را در یک پروژه منطقی و مفید صرف نماید.

صفری در ادامه به تدوین بانک جامع اطلاعات شهرستان توسط فرمانداری شهرستان دماوند اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این اطلاعات به صورت پراکنده در ادارات و نهادها وجود دارد اما فرمانداری تلاش دارد این بانک اطلاعاتی را تا پایان سال تدوین و در اختیار عموم قرار دهد.

معاون فرماندار شهرستان دماوند از ادارات و نهادهای مختلف خواست با توجه به قابلیتهایی که دارند، در زمینه های سرمایه گذاری در شهرستان و تسهیلاتی که پان نهاد می تواند در اختیار سرمایه گذار قرار دهد معرفی نماید.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به تشکیل ستاد دائمی پژوهش و فناوری در شهرستان و همچنین اسقرار جهاد دانشگاهی در شهرستان دماوند از این فرصت در جهت انجام پژوهش های علمی در زمینه معرفی قابلیت های سرمایه گذاری شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا