انتشار فیلم و تصاویر برهنه گلشیفته+عکس

گلشیفته فراهانی به همراه هفت بازیگر نامزد جایزه سزار، در حال برهنه شدن دیده می‌شوند.

gol

به گزارش تارود، وب‌سایت فرانسوی‌زبان «مادام لا فیگارو» در ژانویه ۲۰۱۲، فیلم کوتاهی روی وب‌سایت خود قرار داد که در آن گلشیفته فراهانی به همراه هفت بازیگر نامزد جایزه سزار، در حال برهنه شدن دیده می‌شوند. این فیلم برای مراسم جایزه سزار ساخته شده‌است. فراهانی برای بازی در فیلم فرانسوی می کشمت، اگر بمیری ساخته هونر سلیم، کارگردان کرد مقیم فرانسه از بخت‌های دریافت جایزه بهترین “بازیگر مستعد” جوایز سزار به شمار می‌رود.

همچنین انتشار عکس برهنه‌ای از گلشیفته فراهانی، در وبسایت مجله فرانسوی فیگارو و در پی آن، انتشارش در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های گوناگونی در داخل و خارج از ایران برانگیخت. این عکس جزو مجموعه‌ای است که از ژان موندینو، عکاس فرانسوی، از ۱۶ بازیگر جوانی که نامشان برای نامزدی بخش بهترین “بازیگر مستعد” جوایز سینمایی سزار مطرح شده‌است، گرفته‌است. مجله فیگارو پس از مدتی عکس گلشیفته فراهانی را این مجموعه حذف کرد و فیلم رسمی آن که در یوتیوب منتشر شده بود نیز مدتی در دسترس نبود.

انتشار سریع فیلم و عکس برهنه از بالا تنه گلشیفته فراهانی باعث در گرفتن بحث‌های زیاد و ارسال اظهارنظرهای فراوان در سطح وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های فارسی‌زبان شد.

او در گفتگویی با بی‌بی‌سی فارسی گفت که از هدف و انگیزه خاصی از عکس برهنه که انداخته بود، نداشته و نمی خواسته پرچم دار موضوع خاصی باشد و زیبایی آن این بود که مخالفان و موافقان حرکت من پاسخ همدیگر را دادند و داستان تمام شد.

منبع: ساتین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا