حجت‌الاسلام علاءالدینی: فتنه 88 تلخ‌ترین خاطره و حضور حماسی مردم در نه دی شیرین‌ترین خاطره بنده است/ برای هر صندلی در جمهوری اسلامی، 72 شهید تقدیم شده است

photo_2016-09-23_15-19-42امام‌جمعه سابق دماوند گفت: فتنه 88 تلخ‌ترین خاطره و حضور حماسی مردم در نه دی و کور کردن چشم فتنه شیرین‌ترین خاطره بنده در طول 10 سال خدمتگزاری در سنگر نماز جمعه بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی در آیین معارفه حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی به سمت امام‌جمعه جدید و تقدیر زحمات 10 ساله وی، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که با لبیک ولی امر مسلمین، نفس می‌کشیم و مردم این دیار، گوشه به‌فرمان ایشان هستند.
وی افزود: در این مسیر از نام، نان و همه وجودمان می‌گذریم و به سربازی در این مسیر و پافشاری بر این سربازی، افتخار می‌کنیم؛ ما سربازیم و سربازی یعنی گوش به پیام و منویات رهبری داشته باشیم و در 10 سال در این سنگر سعی کردیم منطبق با منویات ایشان پیش برویم و این همان چیزی بود که عزیزان ما در دفاع مقدس این را اثبات کردند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیان اینکه، 220 هزار شهید برای سه هزار صندلی در جمهوری اسلامی فدا کردیم، تصریح کرد: این به این معناست که برای هر صندلی 72 شهید تقدیم کردیم و کربلایی را ایجاد کردیم تا مسئولی در صندلی بنشیند و توفیق خدمتگزاری داشته باشد.
علاءالدینی بابیان اینکه این 10 سال پر از خاطرات مختلف بوده است، گفت: تلخ‌ترین خاطره در طول 10 سال خدمتگزاری در این سنگر فتنه 88 بود که عده‌ای گفتند «انتخابات بهانه است؛ اصل نظام نشانه است» و شیرین‌ترین خاطره نیز حضور حماسی مردم در نه دی و کور کردن چشم فتنه بود و ان‌شاءالله این مسیر ادامه می‌یابد.
امام‌جمعه سابق دماوند خاطرنشان کرد: از رهبر انقلاب که توفیق خدمتگزاری را به ما دادند و اعضای ستاد نماز جمعه تشکر می‌کنم؛ همچنین از همه اعضای ستاد نماز جمعه در دماوند تشکر می‌کنم و از همه اقشار مردم در همه شهرها و روستاها دارد که در نماز جمعه حضور داشتند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه این دست تودیع و معارفه‌ها زیاد رخ می‌دهد، تأکید کرد: مهم‌ترین تودیع و معارفه ما زمان مرگ هست. چراکه این تودیع و معارفه را از ماه‌ها قبل به ما اطلاع دادند؛ ولی در زمان مرگ اطلاعی در کار نیست و ناگهان بانگی برآمد، خواجه مرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا