دیدار مسئولان با خانواده شهید اسماعیل علی‌عسکری در آبسرد

DSC07517مسئولان شهر آبسرد به مناسبت دهه مبارک فجر با خانواده شهید انقلابی «اسماعیل علی‌عسکری» دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، به مناسبت دهه مبارک فجر، مدیران شهری آبسرد با خانواده شهید انقلاب «اسماعیل علی‌عسکری» دیدار کردند.

امام جمعه آبسرد در این دیدار اظهار کرد: علاوه بر شهید علی‌عسکری که فرزند خانواده و شهید انقلاب اسلامی بوده، شهید منوچهر اقبالی نیز از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، داماد این خانواده بزرگوار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد میرشریفی افزود: مردم و مسئولان در رفتار و اعمال خود باید دقت داشته باشند تا در دنیا و آخرت شرمنده شهدا و صبوری‌های خانواده این عزیزان نباشیم؛ چراکه خانواده‌های معظم شهدا فرزندانشان را در راه اهداف انقلاب اسلامی هدیه کرده‌اند.

در ادامه سیدمحمد رفیعی‌طباطبایی، شهردار آبسرد گفت: هر چقدر که تلاش کنیم حتی گوشه‌ای از صبوری‌های خانواده‌های عزیز شهدا جبران نخواهد شد و ما امیدواریم پروردگار این حق را بر ما حلال فرمایند.

مادر شهید علی‌عسکری نیز در ادامه این دیدار با اشاره به دوران سیاه حکومت پهلوی بر ایران، روایت کرد که برای تحویل پیکر فرزند شهیدش باید لباس‌های خود را بالا نگه می‌داشت که به خون فرزندش که تمام سطح اتاق را گرفته بود، آغشته نشود.

این مادر شهید تصریح کرد: در میان تمام مصیبت و غم از دست دادن فرزند عزیزمان، رژیم سفاک پهلوی هزینه هفت عدد تیری را که با آن فرزند ما را به شهادت رسانده بودند، از خود ما گرفتند.

لازم به ذکر است در این دیدار شهردار آبسرد از مادر شهید اسماعیل علی‌عسکری با اهدای هدیه تجلیل به عمل آورد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا