امروز نفوذ و هجوم دشمن بیشتر از هر زمانی در حال شکل‌گیری است/منبرها و مساجد نقش اساسی دارند

image434003رئیس قوه قضائیه با اعلام اینکه در زمان فتنه 88 استکبار جهانی برای حمایت از فتنه‌گران به‌پا خواسته بودند و با برنامه‌ریزی می‌خواستند به مردم و نظام صدمه وارد کنند، گفت: امروز هجوم دشمن بیشتر از هر زمانی در حال شکل‌گیری است.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،‌ آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی امروز ‌در هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مجتمع فرهنگی و آموزشی قوه‌ قضائیه در ساحل فرح‌آباد ساری با بیان اینکه روحانیون باید مسائل روز دنیا و ایران را تبیین کنند، اظهار کرد: امروز علوم انسانی غربی هجوم زیادی آورده، هجمه‌های فکری دشمن بر اسلام زیاد شده و ما نیز به برخی از مبانی دینی و اسلامی بی‌توجه هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن نسل جوان ‌را مورد هدف قرار داده‌ و یکی از وظیفه مهم وحانیون این است که احکام اسلامی را به کار ببندیم، افزود: امروز نفوذ دشمن در جامعه قابل مشاهده است و وظیفه مهم روحانیون، تبلیغ دین است؛ منبرها و مساجد پایگاه‌های معنوی در جامعه هستند و نقش اساسی دارند که باید آنها را حفظ کرد و حضور پررنگ‌تری در آنها داشت.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در حال حاضر فیلم‌های ما از محتوا خالی و در بعضی مواقع بسیار منفی است، خاطرنشان کرد: مطالب جدید باید در قالب‌های امروزی به جامعه عرضه شود، باید با هنرمندان و فیلم‌نامه‌نویسان ارتباط برقرار کنیم تا اثرات فاخر در جامعه اسلامی تولید شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در جریان فتنه 88 مقام معظم رهبری به بحث بصیرت داشتن بسیار تاکید کردند و انسان باید در شرایط سخت حق و باطل را بشناسد، ادامه داد: افرادی که در کنار مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) بودند از خط ولایت و امامت جدا شدند و به مردم و نظام خیانت کردند.

آملی‌لاریجانی با اعلام اینکه در زمان فتنه 88 استکبار جهانی برای حمایت از فتنه‌گران به‌پا خواسته بودند و با برنامه‌ریزی می‌خواستند به مردم و نظام صدمه وارد کنند، گفت: امروز هجوم دشمن بیشتر از هر زمانی در حال شکل‌گیری است.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا