حوادث امروز جهان اسلام با دخالت بیگانگان است

alaediniامام جمعه دماوند گفت: هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند مقدسات اسلامی را در جهان خدشه‌دار کند.

به گزارش تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی سه‌شنبه‌شب در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: حوادث امروز منطقه به شرایط خرداد و تیر ماه سال 1360 برمی‌گردد و معتقد هستیم، حوادثی که امروز در جهان اسلام در حال رخ دادن است، در ابعاد مختلفی با دخالت بیگانگان و استفاده از ابزار‌های داخلی نظیر داعش امروز و طالبان گذشته صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وقایع امروز همان مسائلی است که دهه 60 در جهان اسلام رخ داد، تصریح کرد: دشمن وقایعی را دهه 60 به مدت هشت ماه تا یک سال در جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد که با حوادث یک قرن ملتی برابری می‌کرد؛ اما جمهوری اسلامی توانست با استقامت، درک شرایط، توکل بر خدا و وحدت، این شرایط سخت را پشت سر بگذارد و توفیقات روزافزونی پیدا کند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: معجزه‌ای باعث شد تا رهبری به عنوان ذخیره الهی باقی بماند و علتش نیز این بود که اگر مقام معظم رهبری در ترور منافقین مجروح نشده بودند، حتما در نشست‌های مهم‌تری شرکت می‌کردند و این ذخیره الهی از گزند دشمنان در پناه نبودند.

وی با اشاره به سخن سید‌حسن نصرالله افزود: ‌سیدحسن نصرالله با اشاره به حوادث اخیر گفت که اگر امام راحل آن روز‌ها فرمودند که هر چه داریم، از عاشوراست؛ ما امروز می‌گوییم، هر چه داریم از برکت امام خمینی(ره) است.

علاءالدینی در پایان با اشاره به بیانات سیدحسن نصرالله، خاطرنشان کرد: وی در سوریه گفت که اگر دشمنان به حرم حضرت زینب (س) اهانت کنند، اجازه نمی‌دهیم که ایشان دوباره به اسارت گرفته شوند؛ اینک در عراق اعلام می‌کنیم که تا زمانی ملت آگاه و مرجعیت به خصوص آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضور دارند، هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند مقدسات اسلامی را در جهان خدشه‌دار کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا