نشست قرارگاه تامین آب شرب در دماوند/ بهره‌برداری از ۸ حلقه چاه جدید برای تامین آب شرب شهر دماوند/ تحقق وعده دولت در آب شیرین روستای گرمابسرد

نخستین جلسه قرارگاه تامین آب شهرستان به ریاست طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور مدیرعامل آبفای شرق استان تهران و اعضای قرارگاه به منظور تامین آب شرب در تابستان برگزار گردید.

️به گزارش پایگاه خبری تارود، فرماندار شهرستان دماوند در این نشست از بهره‌برداری ۸ حلقه چاه برای تامین آب شرب دماوند تا تیرماه خبر داد.

️طاهرخانی در این نشست گفت: تامین آب پایدار برای شهروندان وظیفه اصلی آبفای شهرستان است و در تحقق این امر همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

️وی اضافه نمود: برای جلوگیری از هدر رفت آب شرب در سال گذشته ۲۱ کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده در دماوند انجام شده که از همکاری شهرداری دماوند با آبفا در صدور مجوز حفاری تقدیر می‌شود.

️فرماندار شهرستان دماوند از تحقق وعده دولت در آب شیرین روستای گرمابسرد خبر داد.

️طاهرخانی تصریح کرد: در اولین نشست دیدار مردمی دکتر فخاری استاندار تهران یکی از مطالبات به حق و دیرینه مردم شریف روستای گرمابسرد تامین آب شرب شیرین بود که از این امر محروم بودند که با دستور استاندار موضوع با قید فوریت در دستور کار آبفای شرق قرار گرفت که بعد از بررسی‌های کارشناسان در جا نمایی و حفر چاه جدید آب شیرین استخراج گردید که در روزهای آتی با انتقال آب شرب به مخزن روستا، اهالی ولایتمدار گرمابسرد از آب شرب شیرین استفاده خواهد نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا