حضور کاروان سلامت جمعیت هلال‌ احمر دماوند در روستای آرو به‌ مناسبت هفته هلال احمر

کاروان سلامت جمعیت هلال‌ احمر دماوند در روستای آرو به‌ مناسبت هفته هلال احمر حضور پیدا کرد.

سعید طاهری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در گفت‌‌وگو با پایگاه خبری تارود اظهار کرد: روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در راستای برنامه‌های هفته هلال احمر، واحد داوطلبان این جمعیت در قالب طرح کاروان سلامت، با استقرار پزشک داوطلب هلال احمر دماوند در ساختمان دهیاری روستای آرو اقدام به اجرای این طرح کردند.

وی افزود: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با هدف انجام خدمات عام المنفعه و بشردوستانه و ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به این روستا اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: در طرح کاوران سلامت جمعیت هلال احمر، تیم‌ پزشکی با حضور در مناطق و روستا‌های کم برخوردار، بیماران نیازمند را به صورت رایگان معاینه و برای درمان کامل به مراکز مربوطه معرفی می‌کنند که در این روستا ۸۶ نفر توسط پزشک ویزیت شدند.

طاهری با قدردانی از تمامی عوامل اجرایی کاروان سلامت گفت: طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با اعزام به مناطق کم برخوردار و محروم با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین با توجه به درخواست دهیاری روستای آرو از واحد داوطلبان این جمعیت، ۲۰ بسته معیشتی به افراد کم برخوردار تعلق گرفت و در آخر با حضور داوطلب فنی هلال احمر تاسیسات منازل افراد کم برخوردار تعمیر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا