۱۵۰۰ سهامدار شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند هنوز زمین خود را تحویل نگرفتند/ بازماندگان هنوز منتظر هستند تا ببینند، آیا نتیجه حاصل می‌شود؟/ اداره راه و شهرسازی مشکلات زمین فرهنگیان دماوند را مرتفع کند

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه ۱۵۰۰ سهامدار شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند هنوز زمین خود را تحویل نگرفتند، گفت: اداره راه و شهرسازی مشکلات زمین فرهنگیان دماوند را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند اظهار داشت: کشورهای آمریکای لاتین در میان کشورهای غیر‌اسلامی، شدیدترین موضع‌گیری‌ها را علیه اقدامات جنایتکارانه اسرائیل اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: آنها با کاهش یا قطع روابط با تل آویو و شکایت از اسرائیل، صهیونیست‌ها را به خاطر نسل‌کشی ظالمانه تنبیه می‌کنند.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرده که به دلیل نسل‌کشی نتانیاهو در غزه روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند.

فتاح دماوندی افزود: بولیوی، کلمبیا، برزیل، شیلی و ونزوئلا از جمله کشورهایی هستند که به ستمگری اسرائیل واکنش منفی نشان داده‌اند‌.

وی تصریح کرد: ترکیه هم اعلام کرده که مبادلات تجاری خود با رژیم کودک‌کش را به تعلیق درآورده و تمامی صادرات و واردات با اسرائیل را متوقف کرده است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: ۸۸ نماینده دموکرات کنگره آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن درخواست کرده‌اند که دیگر به اسرائیل تسلیحات تهاجمی نفروشد؛ چون رژیم صهیونیستی مانع ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه شده است.

فتاح دماوندی گفت: یک ناو هواپیمابر آمریکا پس از ۴ ماه استقرار در دریای سرخ به بهانه اتمام ماموریت در حال خروج از آن منطقه است که به معنای شکست عملیات دریایی آمریکا علیه یمنی‌هاست.

وی تصریح کرد: اولین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به نام《سرایا الاشتر》به یک شرکت حمل و نقل زمینی در شهر ایلات اسرائیل، عادی‌سازی روابط دولت‌های عربی با اسرائیل را با مشکل جدیدی روبرو کرده است.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: تولد گروه‌های نوظهور مقاومت و افزایش آنها کابوس وحشتناک صهیونیست‌ها شده و خواب را از چشم آنها ربوده است.

فتاح دماوندی ادامه داد: همه این اخبار نشانه‌های خوبی برای منزوی‌تر شدن رژیم صهیونیستی و مقدمه‌ای بر اضمحلال و فروپاشی آن است.

وی گفت: حمله به رفح توسط نتانیاهو با هدف پاسخگویی به افکار عمومی داخلی اسرائیل انجام شده است؛ اما این گرگ زخمی را از مرگ نجات نخواهد داد و در هر صورت در نهایت صهیونیست‌ها بازنده خواهند بود‌.

امام جمعه دماوند گفت: تکریم بازنشستگان آموزش و پرورش و احترام به معلمان سابق، احترام به مقام علم و عالم است‌.

️فتاح دماوندی تصریح کرد: ۲۰ سال از تشکیل شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند با ۱۵۰۰ سهامدار می‌گذرد، اما هنوز اعضای این تعاونی زمین خود را تحویل نگرفتند.

️وی گفت: در طول ۲۰ سال گذشته، ۵۰ نفر از اعضای تعاونی از دنیا رفته‌اند و بازماندگان هنوز منتظر هستند تا ببینند آیا نتیجه حاصل می‌شود یا نه؟

️امام جمعه دماوند بیان کرد: از اداره راه و شهرسازی توقع داریم که زودتر مسئله زمین فرهنگیان را حل کند و کار را به آخر برساند؛ از اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی بابت راه‌اندازی کار در این موضوع تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا