فرماندار شهرستان دماوند:

گشت‌های نظارتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در کنترل بازار دماوند تقویت شود/ مدیریت تنظیم بازار در دماوند با توجه به شرایط ویژه به وجود آمده بسیار مهم است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه گشت‌های نظارتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در کنترل بازار دماوند تقویت شود، گفت: مدیریت تنظیم بازار در شهرستان دماوند با توجه به شرایط ویژه به وجود آمده بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نخستین نشست کمیته تنظیم بازار و کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان دماوند در سال ۹۸ درباره گشت‌های نظارتی این شهرستان اظهار کرد: تقویت این موضوع باید انجام شود و حتماً باید برنامه‌ریزی خاصی برای آن صورت گیرد، ما این موضوع را در باید با اتحادیه تنظیم کنیم چرا موضوع بسیار مهمی است.

فرماندار شهرستان دماوند به تنظیم بازار این شهرستان در سال 98 اشاره کرد و افزود: شرایط ویژه‌ای که به وجود آمده موجب شده تا ما موضوع بازار را به صورت روزانه چک کنیم، به همین خاطر باید به نحوی برنامه‌ریزی صورت گیرد که بتوان موضوع تنظیم بازار را از انبار کالاها تا توزیع مدیریت کرد چرا که بحث بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: ما با توجه به این که سال 98 سال رونق اقتصادی نامگذاری شده یک کارگروه رونق اقتصادی را در حوزه برنامه‌ریزی تشکیل خواهیم داد که اعضای تنظیم بازار در آن حضور دارند؛ این کارگروه به صورت مرتب باید ماهانه یک بار تشکیل جلسه دهد و موانع تولید را مرتفع و روان‌سازی تولید را در سطح شهرستان ایجاد کند چرا که ما باید هر ماه گزارش‌هایی را به استان ارائه دهیم.

صفری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام ماه مبارک رمضان برنامه این موضوع هم باید در دستور کار تنظیم بازار باشد و حتی اگر لازم باشد تا قبل از فرارسیدن این ماه مبارک جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد اما در کل باید برای اقلام مورد نیاز مراقبت ویژه وجود داشته باشد.

گشت‌های نظارتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در کنترل بازار دماوند تقویت شود (1) گشت‌های نظارتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در کنترل بازار دماوند تقویت شود (1) گشت‌های نظارتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در کنترل بازار دماوند تقویت شود (1) گشت‌های نظارتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در کنترل بازار دماوند تقویت شود (1)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا