رئیس انجمن هنرهای نمایشی دماوند:

فعالیت 15 گروه تئاتر در دماوند/ سال گذشته 21 گروه نمایش در فصل تئاتر دماوند شرکت کردند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دماوند با بیان اینکه فعالیت 15 گروه نمایشی تئاتر در این شهرستان فعالیت می‌کنند، گفت: سال گذشته 21 گروه نمایش در فصل تئاتر دماوند شرکت کردند و برای سال جاری هم برنامه‌‌هایی در دست اقدام می‌باشد.

حسین ناصری با اشاره به وضع تئاتر در این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به حضور علاقمندان به این رشته، شاهد رشد خوبی در دماوند بودیم و امیدواریم که در سال جدید با ارائه تمرینات لازم بتوانیم شاهد اجراهای خوبی روی صحنه باشیم.

وی افزود: سال گذشته 21 گروه نمایش در فصل تئاتر دماوند شرکت کردند که از این تعداد، 14 گروه به مرحله نهایی راه یافتند؛ در نهایت تعداد پنج گروه پس از تک‌ اجرا، به مدت چهار تا 10 شب به اجرای نمایش پرداختند.

*برگزاری تئاترهای خیابانی توسط هنرمندان دماوند در مناسبت‌های ملی

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دماوند ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در سال گذشته رخ داد، اجرای تئاترهای خیابانی در مناسبت‌های ملی به ویژه در ایام دهه فجر بود که مورد اقبال و توجه قرار گرفت.

ناصری اضافه کرد: در سال جاری نیز در نظر داریم که بتوانیم بیشتر به موضوعات دفاع مقدس بپردازیم، اما نکته قابل توجه در این میان، کیفیت و محتوای کار است.

*متاسفانه در رابطه با فروش بلیط، وضعیت آنچنان که باید ایده‌آل نیست

وی از فعالیت 15 گروه تئاتر در دماوند خبر داد و گفت: متاسفانه در رابطه با فروش بلیط، وضعیت آنچنان که باید ایده‌آل نیست، اما امیدواریم که با به کارگیری سیاست‌های مختلف و همکاری مسئولان، این هنر ارزشمند مورد اقبال عمومی قرار گرفته و خرید بلیط تئاتر در سبد کالای مردم قرار گیرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دماوند بیان کرد: در سال جاری گروه‌های نمایش کارهایی در دست تولید دارند که در اردیبهشت‌ماه سال جاری روی صحنه می‌رود، اما به طور کلی تعداد 10 تا 15 کار تا پایان سال جاری تولید و اجرا خواهند شد.

ناصری عنوان کرد: با توجه به تعاملی که دماوند با سایر شهرستان‌ها دارد، اجراهای خوب آنها نیز در شهرستان دماوند روی صحنه خواهد رفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا