آتش نشانان به مانند رزمندگان در دفاع مقدس عمل می کنند

dsc05555به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی بخشدار رودهن با حضور در ایستگاه های خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرهای رودهن و آبعلی ضمن تبریک این روز از تلاش های شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تارود، دراین مراسم که بصورت جداگانه در آبعلی و رودهن برگزار گردید بخشدار رودهن گفت: آتش نشانان به مانند رزمندگان در دفاع مقدس عمل می کنند و همانطور که آنان با ایثارو فداکاری جان خود را فدای خاک میهن نمودند شما عزیزان نیز با شجاعت و عشقی که به حرفه خود دارید جان هزاران انسان را در مقابل حوادث نجات میدهید.
رضا طاهر خانی به بحث آموزش در آتش نشانی اشاره کرد و گفت: قطعا آتش نشانی در عملیات ها موفق است که آموزش کامل را برای مقابله با حوادث احتمالی دیده باشد که اگر اینطور نباشد هم جان خود و هم جان فرد گرفتار شده در حادثه را به خطر خواهد انداخت.
وی افزود: شهرداران رودهن و آبعلی باید در جهت آموزش بیشتر و کسب مهارت بهتر به ماموران آتش نشانی تلاش دو چندان کنند و از جذب نیروهای مبتدی در ایستگاه های آتش نشانی خودداری نمایند.
بخشدار رودهن همچنین از شهرداران دو شهر رودهن و آبعلی خواست تا به نیازهای ایستگاه های آتش نشانی توجه ویژه داشته باشند چرا که آتش نشانی پایگاهی مهم برای حفظ جان شهروندان در سطح یک شهر محسوب می شود و قطعا نبود امکانات کافی و مناسب جهت مقابله با حوادث نه تنها آنان را با مشکل رو برو می کند بلکه جان انسان ها را نیز به خطر می اندازد.
در پایان نیز با اهدا لوح سپاس و هدایایی از آتش نشانان دو شهر رودهن و آبعلی طی مراسم ویژه ایی تقدیر و تشکر شد.

همچنین رژه موتوری ماموران آتش نشانی به جهت اعلام آمادگی کامل در مقابل حوادث احتمالی در سطح شهر رودهن و آبعلی انجام شد.
در این مراسم شهرداران دو شهر رودهن و آبعلی، اعضای شورای شهر و مسئولان آموزش و پرورش رودهن نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا