رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند خبر داد؛

کاهش 37 درصدی تصادفات جرحی در شهرستان دماوند

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند از کاهش 37 درصدی تصادفات جرحی در سطح این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرگرد اسماعیل براری در پنجمین نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دماوند اظهار داشت: اجرای طرح زمستانه امسال در حوزه شهرداری رودهن با ضعف روبروست و بعد از بارش برف به علت یخ‌زدگی شدت تصادفات افزایش می‌یابد در حالی که با مقداری نمک و ماسه این مشکل حل می‌شد.

وی افزود: امروز مقابل دانشگاه سه نفر به علت تصادف ناشی از مشکل مذکور دچار مصدومیت شدند.

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند گفت: متأسفانه مصوباتی که در جلسات ایجاد می‌شوند، اجرایی نمی‌شوند و این موضوع یاس و بی‌انگیزگی را موجب شده است.

براری تصریح کرد: در بهمن‌ماه باز هم شاهد مشکلات ترافیکی خواهیم بود و حجم ترافیک امسال بسیار اسفناک‌تر از ترافیک سال گذشته پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به قیمت بنزین و پایتخت‌نشین بودنِ مسافران این شهرستان، شاهد ترافیک در دماوند خواهیم بود چرا که سفر به دماوند کوتاه مدت و کم هزینه است.

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند با اشاره به دیگر مشکلات جاده‌ای گفت: دوربرگردان زیر پل شلمبه با مشکلاتی مواجه شده و این مشکل حاد می‌باشد.

براری بیان کرد: با لطف خداوند متعال و قانونمندی مردم فهیم امسال تعداد تصادفات جرحی در شهرستان دماوند بیش از 100 مورد و 37 درصد کاهش داشته است، به نظر می‌رسد مهم‌ترین علت این مشکل کمبود سرعت کاه‌ها و دوربین در دماوند، آبسرد و رودهن است.

وی تصریح کرد: طی جلساتی سرعتکاه لاین غرب به شرق بلوار بعثت و رفع مشکل دوربرگردان مصوب شده است که نیاز است مسئولان ذی‌ربط به طور فورس ماژور نسبت به آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا