رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دماوند:

ثبت‌نام 26 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند از دماوند در سال 97/ صدور 20 هزار کارت ملی هوشمند ملی در دماوند/ راه‌اندازی ایستگاه سیار کارت هوشمند در یکی از دفاتر پیشخوان دولت دماوند

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دماوند از ثبت‌نام  26 هزار نفر به منظور دریافت کارت ملی هوشمند از این شهرستان در سال 97 خبر داد و گفت: ایستگاه سیار کارت ملی هوشمند در یکی از دفاتر پیشخوان دولت دماوند راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، امیر ملک در گفت‌وگویی اظهار داشت: طبق سرشماری صورت گرفته، این شهرستان دارای 126 هزار نفر جمعیت است که از بین این افراد 100 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

وی با بیان اینکه 130 هزار نفر به منظور اخذ کارت ملی هوشمند در این نهاد ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: این میزان ثبت‌نام حاکی از آن است که از شهرستان‌های دیگر نیز به منظور ثبت‌نام به این شهرستان مراجعه کردند.

*20 هزار نفر از دماوند کارت ملی هوشمند ملی خود را تحویل گرفته‌اند

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه در سال 97 ثبت نام کارت ملی هوشمند برای 10 هزار نفر می‌بایست انجام می‌شد، بیان کرد: 26 هزار نفر در سال جاری به منظور دریافت کارت هوشمند ثبت‌نام کردند که از این میزان حدود 20 هزار نفر تحویل داده شده است.

ملک تاکید کرد: با توجه به اینکه دو برابر وظایف محول شده به این نهاد ارائه خدمات صورت گرفته است، هیچ گونه نیازی در خصوص گسترش دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهرستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته این نهاد در خصوص تسهیل به اقشار مختلف در بحث صدور کارت ملی هوشمند نیز افزود: راه‌اندازی ایستگاه سیار کارت هوشمند در دفتر پیشخوان دولت به شماره 1916 به منظور تسهیل در ارائه خدمات به افرادی که در خانواده خود معلول دارند یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در این راستا صورت گرفت.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان دماوند افزود: افراد می‌توانند با دفتر پیشخوان دولت 1916 این شهرستان تماس حاصل کرده و بعد از انجام امور مربوطه و اخذ نوبت نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

*3 دفتر پیشخوان شهرهای آبسرد، رودهن و دماوند راه‌اندازی شده است

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه دفاتر پیشخوان دولت در چند سال اخیر نیز بیان کرد: این شهرستان در سال 93 تنها دارای یک دفتر پیشخوان بود و هیچ گونه ایستگاه هوشمندی نیز وجود نداشت.

ملک تاکید کرد: به منظور تسهیل امور مردم شهرستان در 4 سال اخیر سه دفتر پیشخوان در سه شهر آبسرد، رودهن و دماوند راه‌اندازی شد و علاوه بر این مراکز دو اداره پست رودهن و دماوند نیز نسبت به اخذ کارت ملی هوشمند اقدام می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا