مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

برپایی نمایشگاه ویژه بانوان کارآفرین و خود اشتغال دماوند در دهه فجر/ با 20 بانوی کارآفرین دماوندی جهت بسته‌بندی حبوبات قرارداد بسته شده است

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند از برپایی نمایشگاه ویژه بانوان کارآفرین و خود اشتغال در دهه فجر خبر داد و گفت: در طرح ملی مشاغل خانگی با 20 بانوی کارآفرین دماوند جهت بسته‌بندی حبوبات قرارداد بسته شده است.

صحابه قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر اظهار داشت: نمایشگاه 10 روزه ویژه بانوان کارآفرین و خود اشتغال در دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه امسال جهاد کشاورزی سالنی جهت برگزاری نمایشگاه در اختیارمان نگذاشته است و به دنبال این هستیم که شهرداری‌ها مکان لازم را در اختیار بگذارند.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: اختلافاتی در خصوص زمین وجود دارد، البته یک سالن 40 متری در اختیار گذاشته شده اما مجهز نیست و تجهیز شدن آن زمان نیاز دارد از این رو برای نمایشگاه امسال آماده نمیشود.

قربانی بیان کرد: برنامه های ویژه‌ای نیز در قالب فجر فاطمی با کمک مدرسه حضرت زهرا و سپاه توسط دانش‌آموزان دختر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همایش ویژه معلمین در زمینه آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش رودهن از دیگر برنامه های دهه فجر است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند گفت: طرح ملی مشاغل خانگی بیش از سه ماه است که از سوی فرمانداری دماوند و زیر نظر دفتر ریاست جمهوری در دست پیگیری است، در این طرح با 20 بانو در زمینه بسته‌بندی حبوبات قرارداد بسته شده و سعی داریم در ایام دهه فجر در لایه‌های کاری مختلف تعدادی قرارداد منعقد شود.

قربانی تصریح کرد: پیشنهادهایی برای اعزام کارشناس به مجامع ویژه بانوان برای سخنرانی‌های ویژه دهه فجر پیش‌بینی شده است، هماهنگی این مهم بر عهده هیات‌های بانوان شهری است.

وی افزود: پیگیری برگزاری جشن دهه فجر مختص بانوان نیز هستیم و امید است بتوانیم قول اجرای آن را از یکی از شهرداری‌ها بگیریم.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: تکریم مادران و همسران شهید توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا