پلمپ مرکز طب سنتی غیرمجاز در رودهن

پلمپ مرکز طب سنتی در رودهنرییس اتاق اصناف شهرستان دماوند از کشف اقلام دارویی غیر مجاز و پلمپ یک مرکز طب سنتی غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

علیرضا خواجه ای در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی تارود از گشت مشترک ادرات بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف از واحد های صنفی عطاری در سطح شهر رودهن خبر داد و اظهار داشت: در طی این بازرسی‌ها مقادیر قابل توجهی اقلام دارویی غیرمجاز شامل 5580 فقره قرص ترامادون، متادون، شربت‌های لاغری و بالغ بر 486 فقره لوازم آرایشی غیرمجاز کشف گردید.

وی در ادامه افزود: در این گشت مشترک علاوه بر کشف موارد فوق، یک مرکز طب سنتی غیرمجاز در شهر رودهن که چند نفر در آن مشغول فعالیت حجامت، زالو اندازی و درمان‌های اصطلاح سنتی بودند شناسایی شد و این از طرف اداره بهداشت و درمان شهرستان دماوند پلمپ گردید.

این مقام مسئول از فروشندگان داروهای گیاهی که در قالب واحد صنفی عطاری فعالیت می‌کنند خواستار شد که براساس تخصص خود فعالیت قانونی نمایند و متذکر شد: در صورت بروز تخلف از طرف واحدهای صنفی از فعالیت آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

خواجه ای در پایان تاکید کرد: شهروندان تنها به مراکز مجاز و یا داروخانه های دارای پروانه کسب معتبر مراجعه و نسبت به تامین نیازهای دارویی خود از این مراکز اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا