رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند خبر داد؛

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در منطقه مهرآباد رودهن/ این فروشگاه در حال حاضر به علت نداشتن مجوز پلمب شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در منطقه مهرآباد رودهن خبر داد و گفت: این فروشگاه در حال حاضر به علت نداشتن مجوز و توجه نکردن به اخطارهای قبلی پلمب شده است.

رضا میرزاکریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به اینکه طبق قانون ماده 91 نظام صنفی هر فروشگاهی برای شروع فعالیت کاری خود باید از اتاق اصناف شهرستان دماوند پروانه کسب دریافت کند، اظهار کرد: روز گذشته تعدادی از کسبه منطقه مهرآباد رودهن با تجمع در اتاق اصناف شهرستان دماوند خواستار تعطیلی یک فروشگاه زنجیره‌ای فاقد مجوزات مربوطه از سایر ارگان‌های دولتی شدند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای باعث نارضایتی سایر کسبه شده بود، گفت: در همان روز تذکرات شفایی و کتبی اخطار پلمب در خصوص عدم فعالیت مجدد تا ارائه مدارک لازم همچون جواز کسب و … به مسئولان این فروشگاه داده شد که تا پایان انجام کارهای اداری و اخذ مجوز تعطیل نمایند، اما صبح امروز شاهد بودیم که اقدام به نصب تابلو و تخلیه بار در این مکان کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: همچنین با توجه به اخطار روز گذشته و اعتراض مجدد کسبه منطقه مهرآباد رودهن تا اطلاع ثانوی این فروشگاه زنجیره‌ای پلمب گردید و از هرگونه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا