رئیس اورژانس شهرستان دماوند:

ساخت ساختمان پایگاه اورژانس مجهز در شهر دماوند با مشارکت شهرداری/ یک دستگاه آمبولانس دیزل به ناوگان اورژانس شهر دماوند با حمایت خیرین اضافه می‌شود

رئیس اورژانس شهرستان دماوند از ساخت ساختمان پایگاه اورژانس مجهز در دماوند با مشارکت شهرداری طی تفاهمنامه شبکه بهداشت و درمان دماوند خبر داد و گفت: یک دستگاه آمبولانس دیزل دو دیفرانسیل به ناوگان اورژانس شهر دماوند با حمایت خیرین اضافه می‌شود.

عبدالرحمن رزمگه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: طی تفاهمنامه شبکه بهداشت و درمان دماوند با شهرداری، مقرر شده که ساختمان پایگاه اورژانس مجهز دارای دو طبقه به همراه انباری و فضای پارکینگ برای دو دستگاه آمبولانس دیزل ۳۱۵ در ساخته می‌شود.

وی افزود: در خصوص مساحت ساختمان مذکور هنوز به طور دقیق تصمیم‌گیری نشده است و این مکان به پانسیون پرسنل اورژانس دماوند اختصاص خواهد گرفت.

رئیس اورژانس شهرستان دماوند گفت: کلیه هزینه‌های تامین زمین را شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تقبل می‌کند و هزینه‌های ساخت و ساز را شهرداری پرداخت خواهد کرد.

رزمگه عنوان کرد: شهرداری اعتبار مدنظر این پروژه را در سال گذشته ۱۵۰ میلیون در نظر گرفته بود، امسال با این رقم نمی‌توان پروژه را اجرا کرد که شهرداری قول اجرای آن را داده است.

وی تاکید کرد: ساختمان مذکور در صورت احداث یک پایگاه اورژانس مجهز با ظرفیت دو آمبولانس را دارد و به زودی به شرط کمک خیرین یک دستگاه آمبولانس دیزل دو دیفرانسیل به ناوگان اورژانس شهر دماوند اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا