امام جمعه دماوند:

هیات امنا و ائمه جماعت مساجد را جوان پذیر کنند، نه جوان گریز/ جمهوری اسلامی از برکات غدیر و ولایت الهی است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه هیات امنا و ائمه جماعت مساجد را جوان پذیر کنند، نه جوان گریز گقت: جمهوری اسلامی از برکات غدیر و ولایت الهی است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دماوند ضمن عرض تبریک فرارسیدن عید غدیر اظهار داشت: غدیر عید اهل بیت محمد (ص) و اشرف الاعیاد است؛ مهم‌ترین مأموریت رسول خدا در غدیر تعیین امام و ولی جمعه اسلامی بود.

وی افزود: کامل شدن دین و به اوج رسیدن نعمت الهی، میوه درخت غدیر است و ولایت فقیه هم امتداد غدیر و از برکات ولایت الهی می‌باشد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه در ولایت فقیه صحبت از وظیفه اداره حکومت اسلامی و اختیارات حاکم عالم عادل است، گفت:  به هر حال، جمهوری اسلامی ما از برکات غدیر و ولایت الهی می‌باشد و حرمت عید غدیر از جمعه، فطر قربان بالاتر است.

فتاح دماوندی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیات یمنی عنوان کرد: هر ملت مؤمنی که به خدای متعال و وعده اهلی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن است.

وی تاکید داشت: نسخه تجزیه کشورها، نسخه قدیمی استعماران برای چپاول و غارت است که با رهبری و هدایت ولی فقیه توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.

*محاکمه سریع و دقیق مفسدین اقتصادی باعث دلگمری مردم شده است/ افزایش تنش بین هند و پاکستان بر مسئله کشمیر منجر به قربانی مسلمان و غیرنظامیان می‌شود

امام جمعه دماوند به یکی از توصیه‌های کلیدی رهبر انقلاب به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مسئله برقراری عدالت و مبازره با فساد اشاره کرد و گفت: انتخاب رئیس جدید دستگاه قضایی امیدهای فراوانی را در دل عدالت خواهان ایجاد کرده است؛ محاکمه سریع و دقیق مفسدین اقتصادی باعث دلگمری مردم شده است.

فتاح دماوندی با اشاره دیگر مسائل منطقه‌ای و جهانی گفت: افزایش تنش بین هند و پاکستان بر مسئله کشمیر تنها منجر به قربانی شدن مسلمان و غیرنظامیان خواهد شد.

وی عنوان کرد: از خواند متعال می‌خواهیم دست‌های پنهان در پشت پرده‌ای که قصد ریشه کن کردن فعالیت‌های جنبش‌های اسلامی دارند را قطع کند.

امام جمعه دماوند در پایان گفت: باید برای حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مساجد برنامه‌ریزی کنیم و در همین راستا هم هیات امنا و ائمه جماعت مساجد را جوان پذیر کنند، نه جوان گریز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا