معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شهرستان دماوند انتخاب شدند

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شهرستان دماوند انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نشست انتخاب معتمدان اصلی و علی‌البدل هیأت اجرایی انتخابات شهرستان دماوند با حضور فرماندار، دادستان، رئیس ثبت‌احوال، اعضای نظارت بر انتخابات و جمعی از معتمدان شهرستان دماوند برگزار شد.

بر این اساس، “علی مجاوری، سیدقاسم فخاری، محمدرضا حاجی‌طیبی، داود صفری، محمود نقیبی، محمدرضا دیهیم، علیرضا علیجانی و میثم کریمانی” به‌عنوان معتمدان اصلی هیأت اجرایی انتخابات شهرستان دماوند انتخاب شدند.

همچنین “نامدار حسینی، مرتضی احمدی، روح‌الله خلیلی، علی‌اکبر غلامی و محمدحسن ولی‌سیر” به عنوان معتمدان علی‌البدل این هیأت انتخاب شدند.

مجید صفری، رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در این نشست اظهار داشت: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران امری مقدس، ملی و حیاتی است.

وی افزود: هیأت اجرایی انتخابات، هیأتی مهم در راستای پیش‌برد امور انتخابات از لحاظ اجرایی است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گفت: ما پیش از این اقدامات خود را در شهرستان دماوند در خصوص بحث امور هماهنگی برگزاری انتخابات آغاز کردیم و از روز یکشنبه نیز هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام، بر اساس زمان‌بندی تعیین شده پیش رفته‌ایم.

صفری عنوان کرد: موضوع قابل توجه و مهم برای ما قانون است؛ چراکه قانون ملاک عمل همه افراد است و با اجرای آن می‌توانیم انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با اعضای هیأت نظارت بر انتخابات، تأکید ما برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و امن در شهرستان دماوند است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: تلاش ما در سال جاری بر انجام کارها پیش از زمان برنامه‌ریزی شده بود و اتفاقاتی که در کشور رخ داد نیز ما را در انجام اقدامات انتخابات مصمم‌تر و هوشیارتر کرد.

صفری گفت: موضوع مهم برای ما، حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی است و تلاش ما باید منجر به این امر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا