مسئول فنی مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی دماوند:

مرکز توانبخشی معلولین ذهنی دماوند همچنان در مکان استیجاری مستقر است

مسئول فنی مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی دماوند گفت: مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی دماوند همچنان در مکان استیجاری مستقر است.

احمد عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: مسئول فنی مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی دماوند از سال ۸۳ فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون در ساختمان‌های استیجاری مستقر بوده است.

وی افزود: زمینی که در سایت اداری و خدماتی شهرک مهک منطقه گیلاوند جهت ساخت ساختمان این مرکز کلنگ زنی و اختصاص داده شده بود، هنوز درگیر صدور جواز از طریق شهرداری است.

مسئول فنی مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی دماوند ادامه داد: صاحب ملک استیجاری فعلی نیز درخواست تخلیه برای فروش ساختمان را داده است و اکنون به دنبال یافتن یک ساختمان مناسب با زیربنای حدود ۷۰۰ متر برای سه تا چهار سال هستیم.

عقیلی بیان کرد: در حال حاضر هم جهت ساختمان برای این مرکز منتظر صدور مجوز از شهرداری هستیم تا مرکز مذکور طبق استانداردها و نقشه‌های توانبخشی و بهزیستی احداث شود.

وی ادامه داد: در مرکز توانبخشی ۶۰ پسر معلول ذهنی بالای ۱۵ سال به طور شبانه‌روزی و تحت نظر بهزیستی نگهداری می‌شود.

مسئول فنی مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی دماوند گفت: همچنین حدود ۱۱ ماه است که به شهرداری رفت و آمد می‌کنیم، نقشه‌ها و مهندسان آماده هستند، اما هنوز شهرداری مجوز را صادر نشده و درخواست مبلغ ۸۲ میلیون تومان برای صدور جواز کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا