امام جمعه دماوند:

مجلس و دولت آینده باید انقلابی و جهادی عمل کند/ نامزد مجلس باید بگوید پول تبلیغاتش را چه کسی تامین کرده است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه مجلس و دولت آینده باید انقلابی و جهادی عمل کند، گفت: نامزد مجلس باید بگوید پول تبلیغاتش را چه کسی تامین کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به خطبه های وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته گذشته، اظهار داشت: نکته مهم ایشان این بود که ملت عزیز ایران باید همتشان این باشد که قوی شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اقتدار علمی و اقتصادی باید در کنار اقتدار معنوی قرار گیرد تا ارزش‌های مادی و معنوی تقویت شود؛ جوانان مومن و پرانگیزه می توانند با تلاش علمی و اقتصادی آینده کشور را از فقر و فساد و تبعیض دور کنند.

خطیب جمعه دماوند با تاکید براینکه مجلس و دولت آینده باید انقلابی و جهادی عمل کنند، خاطرنشان کرد: عملیاتی کردن بیانیه گام دوم جزو برنامه های اصلی نمایندگان مجلس آینده باشد و کاندیداهای مجلس باید در برنامه خود اقتدار اقتصادی، قضایی، نظامی، علمی و فرهنگی کشور بیان کنند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی ادامه داد: نامزدهای مجلس باید موضع خود را درباره با غرب و شرق و نحوه تعامل با کشورهای دنیا معلوم و همچنین باید موضوع صریح و شفاف خود را در خصوص اصل ولایت فقیه و شخص ولی فقیه و تبعیت از ایشان بیان کنند.

وی به داشتن شفافیت مالی و اقتصادی نامزدهای مجلس تاکید کرد و گفت: آنان باید بگویند پول تبلیغاتشان را چه کسی تامین می کند؛ نماینده ای که در دوران تبلیغات انتخابات بریز و بپاش دارد و اسراف می کند، چگونه می خواهد از اقتصاد مقاومتی دم بزند.

امام جمعه دماوند گفت: شعارهای ۱۰ سال گذشته کشور اقتصادی بوده است و کاندیدای مجلس باید بگویند برای تقویت اقتصاد حوزه انتخاباتی چه برنامه مشخصی دارند.

وی به دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص نقش سپاه قدس و جبهه مقاومت اشاره و افزود: رزمنده بدون مرز یعنی کسی که برای دفاع از انسان ها شرط نژاد، رنگ، زبان و مذهب ندارد و سپاه قدس در سالهای گذشته برای نجات مردم سنی و شیعه و عرب و کرد و مسلمان و … در عراق و سوریه، لبنان، فلسطین و یمن تلاش کردند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با تاکید براینکه هدف اصلی حاج قاسم سلیمانی و یارانش حفاظت از کرامت انسانها و دفاع از مقدسات بود، گفت: تفکر و عمل شهید سلیمانی اکنون به مکتب و راهبرد جبهه مقاومت تبدیل شده است زیرا ایشان آرمانخواهی امامین انقلاب را به سوی اقدام و عمل سوق داد.

این مقام مسئول ادامه داد: به برکت خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی مردم عراق بیدار شده و اشغالگران آمریکایی را اخراج خواهند کرد و اتحاد مردم ایران، عراق، سوریه و لبنان که کابوس صهیونیست های کودک کش است، بیشتر خواهد شد.

خطیب جمعه دماوند همچنین در ادامه با تاکید براینکه مسئولان کشور از عهدشکنی اروپا درس عبرت بگیرند و به شیطان های شیک پوش اعتماد نکنند، گفت: تله های انفجاری جنتلمن های تروریست آنان را تهدید می کند و اگر دوسال باقیمانده از دولت دوازدهم صرف تعامل یا کشورهای اسلامی شود شاید خسارت شش سال قبل تاحدودی جبران گردد.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه، گفت: حضرت زهرا(ع) نمونه یک بانوی باتقوا است؛ ایشان در خانه ای ساده و کوچک انسان هایی تربیت کردند که نورشان از خاک تا افلاک و از ملک تا ملکوت را روشن کرده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) از طرفی یک انسان عابد و مجاهد از طرف دیگر یک همسر نمونه و موفق و از سوی دیگر یک مادر الگو در تربیت بهترین فرزندان دنیا است؛ گرامیداشت ایام فاطمیه و ترویج سبک زندگی حضرت زهرا(س) وظیفه همه شیعیان و ارادتمندان آن حضرت است.

امام جمعه دماوند ضمن تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن اجتماع بزرگ عزاران فاطمی در روز شهادت این بانوی بزرگ اسلام همچون سالهای گذشته، افزود: از همه جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف خواست تا در این مراسم بزرگ حضور پرشور داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا